edelstenen en zwangerschap

Discussion in 'Zwanger worden' started by shelde, May 22, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. shelde

shelde Fanatiek lid

May 1, 2006
    2,816
    0
    0
  2. jody

jody Bekend lid

May 13, 2006
    840
    0
    0
    groepsleerkracht
    Hoi Shelde,

Ik geloof ik al eens ergens gelezen dat een maansteen goed werkt als je zwanger wilt worden. Ik weet niet of je er verder verstand van hebt, of er zelf een hebt. Maar ik vond het zo vreemd dat er twee verschillende kleuren hingen. Het waren beide maanstenen. De ene was licht roze van kleur en had een zacht uiterlijk, en de andere was donker en ruwig om te zien.
    Welke was nu de goede? Ik wilde er wel een kopen, maar omdat ze zo verschillend waren van kleur, heb ik ze laten hangen. Dan geloof ik het al niet meer. Hopelijk kan jij of iemand anders me helpen.

Groetjes kit

3. sonja

sonja VIP lid

Mar 5, 2006
    5,270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    ik draag zelf nu sinds november 2005 een maansteen,gekocht bij de tuinen.
    of het een echte is ik heb geen idee , er stond wel op hoe ik hem moest reinigen.
    onder tussen zijn we een paar maanden verder (hopelijk is het nu raak)

4. jody

jody Bekend lid

May 13, 2006
    840
    0
    0
    groepsleerkracht
    hoi Sonja,

Wat voor kleur heeft jouw steen?

5. shelde

shelde Fanatiek lid

May 1, 2006
    2,816
    0
    0
    Een maansteen is meestal doorzichtig/melkachtig wit, maar kan ook een bruinige kleur hebben.
    Ik ben er zelf niet echt in thuis, een vriendin van me wel.
    Als je op google maansteen intypt zie je hoe hij eruit ziet.

Als je echt een (half) edelsteen wilt kopen kun je het beste naar een stenenwinkel gaan.
    Daar hebben ze verstand van de stenen en kunnen je helpen een goede steen te vinden.

6. Belle

Belle Fanatiek lid

Nov 7, 2005
    1,380
    1
    0
    Verpleegkundige, columniste
    Amsterdam
    Er is een reusachtig topic hier dat helemaal gewijd is aan maansteen. Als je eens een halve dag over hebt... ;)

Mijn zusje (erg goed met d'r handen, zullen we maar zeggen) heeft me verschillende tips gegeven om mijn hara (buikchakra) in balans te krijgen. Maansteen dragen was er één van, maar ook het dragen van oranje (valt haast niet op tijdens de komende WK, hihi), voetmassages, romantische nachtwandelingen in het maanlicht... Als het niet helpt (want dat mogen we natuurlijk nooit uitsluiten) dan is het in ieder geval niet vervelend om te doen.

Oh, en alles wat ik voor mijn eigen buikchakra doe, kan ik natuurlijk ook voor de buikchakra van mijn lief doen. Zijn vruchtbaarheid is net zo belangrijk als de mijne, immers, it takes two... Ik heb hem nog niet horen klagen over de voetmassages. :D

Belle, schuwt het experiment niet.

7. sonja

sonja VIP lid

Mar 5, 2006
    5,270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    ik had eerst een witte in een hart vorm ,gekocht via internet maar die was gevallen dus kapot.
    toen 1 bij de tuinen gekocht is ook gewoon een steen vorm en hijis wat bruinig van kleur

8. Harley

Harley Fanatiek lid

Feb 16, 2006
    2,152
    0
    0
    assistent filiaalmanager parfumerie
    Hardinxveld-Giessendam
    Maanstenen varieren van melkwit tot bruinig/rose en zelfs een blauwe gloed.
    Die bij de tuinen zijn wel echt, maar ik raad je aan om even naar de website van de krater te gaan. Daar kun je laten testen welke edelsteen het beste bij je past. Die sturen ze dan op. Als je een steen zomaar gaat dragen en hij past niet bij je kan je ook dingen in de war schoppen.

Share This Page