Volgende week is mijn NOD! En me man zag bij mijn buik een ietsjes donkere streep van me vagina na me navel en vanaf me navel na me borsten een hele lichte streep? Nu voel ik me af en toe misselijk en heb ik iedere dag best wel veel witte vloed? Heeft iemand hiet ervaring mee? bedankt
Best benieuwd naar het antwoord. Weet wel dat zwangere vrouwen die streep kunnen krijgen door de hormonen, maar weet niet of dat al voor NOD kan
Ik heb er nog nooit van gehoord. Inderdaad wel tijdens de zwangerschap maar dan ook pas in een later stadium. Al hoop ik voor jou dat het iets positiefs is
Ik heb hier ook nog nooit van gehoord! Ik heb wel een lichte streep over mn buik lopen, maar dit is pas gekomen met ruim 21 weken zwangerschap.
Ja zie je wel dus ik ben niet de enige die het raar vindt!! ik denk zet het hier in het forum mischh mensen die het kennen!
geen flauw idee, ben je al eens zwanger geweest? Ik heb namelijk nog steeds mn streep en die verandert regelmatig van kleur (licht/donker)
Ik heb wel in februarie een miskraam gehad van 5 weken! maar toen zag ik die streep niet wel die donkere die van me vagina na me navel gaat maar die andere niet!
Nog nooit van gehoord. Heb sinds mijn 1e zwangerschap wel zo'n streep, maar volgens mij pas vanaf 34 weken zwangerschap.
ik had ook een donkerdere streep voor mijn nod maar heb wel meer pigment dan de gemiddelde hollander denk ik...
Die streep zou indd goed kunnen betekenen dat je zwanger bent hoor! Ik had die streep ook al echt heel snel in mijn eerste zwangerschap en hij is ook nooit meer weg gegaan, zit er nu nog steeds!
ja hoor ik ben zwanger! Bij de eerste viel het me op net nadat ik positief had getest! en nu bij de tweede viel het me al op een week voor mijn nod ofzo!
Boh dat is wel goed nieuws voormij! Ik hoop dat ik volgende week ook kan zeggen dat ik bij jullie april mamma´s kan aansluiten! En dat me lichaam me niet voor de gek houdt! Dus bid met mij dat het goed komt en we houden dan altijd contact cia april mamma´s groetjes en proficiat met de zwangerschap!
hallo iedereen, Ik heb dat streepje onder me navel ook sinds gisteren middag. Ik heb allerlei zwangerschaps symptonen zoals misselijk humeurig moe kramp last van me onder rug, maar daarnaast heb ik maandag bloed verloren en de rest van de week elke dag een drupje. komende dinsdag is mijn nod dus ik weet het niet. wel spannend gr deborah