zwangerschapstest moeders voor moeders

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door roos35, 19 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. roos35

roos35 Lid

4 jun 2015
    68
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

Precies 6 weken zwanger en vandaag de moeders voor moeders mevrouw langs geweest. Op de een of andere manier heb ik het gevoel zwanger te zijn van een tweeling ( dit is mn derde zwangerschap en hiervoor nooit gehad) ze vond de streep van de zwangersschapstest " dik" maar zei hier verder weinig over.
    Heeft iemand hier ervaring mee?
    Testte op 10 dpo ( vermoed ik) positief met actiontest. Verder voel ik me prima!
    Gr

2. Jajo

Jajo Fanatiek lid

7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    Lastig meid, het is eigenlijk gewoon afwachten tot de 1e echo denk ik. Mijn test van mvm vandaag was ook een enorme knaller.

3. Mango393

Mango393 Bekend lid

4 mei 2015
    602
    101
    43
    Gefeliciteerd! Top dat je meedoet, het is eigenlijk een kleine moeite. Ik kan nog anderhalve week meedoen en dan houd het weer op.

Ze zeggen dat je wel veel hcg aanmaakt als je een tweeling verwacht maar je kan ook gewoon veel hcg aanmaken zonder dat je in verwachting bent van een meerling. Ik denk dat zoals Jajo al zegt een echo als enige uitsluitsel kan geven. Spannend!:)

4. marievs

marievs Fanatiek lid

16 sep 2013
    2.118
    293
    83
    Ik had bij mn dochter ook knallers op nod. Er is echt niets van te zeggen. Het zou heel goed kunnen hoor, maar je hebt pas zekerheid bij de echo.

Goed dat je meedoet. Ik mag nog een paar dagen. Dan ben ik er weer vanaf. Ik doe het met liefde, maar ben ook stiekem een beetje blij dat ik weer normaal kan plassen.

Deel Deze Pagina