8 dagen na tp positieve test

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Doutzen, 3 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Doutzen

Doutzen Lid

7 apr 2015
    81
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal!

Jeetje wat een traject, een rollercoaster waar je in terecht komt en alles om je heen gaat "gewoon" door..

Wij zijn gezegend met een gezonde zoon uit onze eerste icsi poging in 2015.
    Erg dankbaar dat dit na de eerste verse tp meteen raak was en me ervan bewust dat we hier erg veel geluk mee hebben gehad.

Van die poging hadden we nog 2 cryos over en deze zijn vorig jaar terug geplaatst zonder succes.
    En hoe ga je dan met die teleurstelling om?? Ik vond het ongelofelijk zwaar (wetende dat veel vrouwen al zo vaak een negatieve test hebben gehad en nog steeds wachten op hun 1e wondertje) Veel respect voor jullie allemaal!!

Wij zij gestart met onze 2e icsi poging en heb nu 21 maart de pregnyl 5000 gespoten, 23 maart de punctie gehad en zondag 26 maart heb ik een embryo terug geplaatst gekregen..

En ja hoor dan begint het wachten weer! Wat een drama!!
    En nu ja dom dom dom ervan overtuigd dat het mislukt was (waardoor geen idee, puur gevoel en misschien zelfbescherming????) wilde ik het zeker weten en vanmorgen een test gedaan..
    Dit is dus 13 dagen na de pregnyl en 8 dagen na terugplaatsing en tot mijn grote schrik en verbazing een duidelijke 2e streep :)

Pff en nu weer de twijfels.. komt het door de pregnyl?? Zou die niet vals positief zijn?
    Och wat doet een mens zichzelf aan!! Had maar gewoon gewacht!!
    Maarja ook ik weet dat ik nu alsnog gewoon moet afwachten tot de testdatum en ook daarna!

Hopende op een goede afloop en moest het even van me afschrijven!!

Zoooo spannend!!

2. Samba80

Samba80 Lid

15 jan 2012
    47
    34
    18
    Vrouw
    NULL
    Noord-Holland
    Er is idd nog niks over te zeggen.

Maar ja, wat is een duidelijke 2e streep? Heb je een foto?
    13 dagen na pregnyl kun je zeker nog wel posi testen, maar dat zijn meestal heel lichte streepjes.

3. Hagedisje

Hagedisje Actief lid

12 jun 2015
    342
    40
    28
    Ik had zelf met 10.000 eh Pregnyl op dpo 10 een duidelijke streep, dpo 11 en 12 veel lichter en op dpo 13 weer donkerder.
    Nu lees ik dat het bij veel mensen kan wisselen, dus ik zou zeker (over)morgen weer een test doen om het verschil te zien :)

4. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.986
    15.611
    113
    Nabij Utrecht
    Ik had met 5000 op dag 13 nog een redelijk duidelijke streep.

Inderdaad dus ff doortesten.

Ik duim dat hij gaat oplopen!

5. Doutzen

Doutzen Lid

7 apr 2015
    81
    0
    6
    NULL
    NULL
    Pff tsjah, en wat doe je dan? Na 2 dagen weer testen maar dat hou ik natuurlijk niet vol ;)

Zonet met de CB digitaal getest en geeft "zwanger 1-2" aan...

Vandaag 2 weken na de pregnyl.. Ooh ik hoop et zo!!

6. Kimm17

Kimm17 Fanatiek lid

10 feb 2016
    2.513
    1.989
    113
    Spannend ik ben benieuwd wanneer je nog een keer gaat testen! Ik heb alles 2 dagen later dan jou gehad.
    Maar heb wel pregnyl 10000 gespoten 23 maart.

Ik had ook al eerder getest om te kijken hoeveel pregnyl nog in mn lichaam zat en bij mij was het zondag echt nog maar minimaal! Maar ja bij iedereen is het ook weer anders helaas.

Ik ga heel hard duimen voor je 😘🍀🍀🍀

7. Doutzen

Doutzen Lid

7 apr 2015
    81
    0
    6
    NULL
    NULL
    Voor jou ook spannend Kimm17!!!
    Hoe voel je je?
    Ik ga voor je duimen!!!! Wanneer ga jij een testje wagen? Of wacht jij verstandig tot de testdatum ;)

Ik vanmorgen weer getest en geeft nog steeds duidelijk zwanger aan :)
    Word nu heeeel voorzichtig aan toch wel een beetje blij hoor, vandaag 15 dagen na pregnyl!!!

Nu hopen dat alles goed mag blijven gaan!!

Deel Deze Pagina