Hallo Allemaal, Ik ben nu 8 dagen na een positieve eisprong en heb net een ovulatietest gedaan en hierop was een duidelijk 2de streepje te zien! Ik al 2 dagen ongi krampen maar er komt niets....zou ook nog te vroeg zijn daar niet van! Ik heb weleens gehoord dat als je een pos. ovulatietest hebt je dan ook zwanger kunt zijn?? Wie heeft hier ervaring mee? Groetjes Klungel
Ik heb eerst met een ovulatietest getest toen ik zwanger was en die werd positief. Maar je zit pas 8 dagen na je eisprong...Het is mogelijk om dan al te testen, maar het is wel erg vroeg. Zou nog even geduld proberen te hebben.
Sorry, lees het nu pas. Heb de test weggegooid! 8 maart mijn pos. ovulatietest gehad en nu is het 20 maart en zit op dag 30. Vorige keer had ik een cyclus van 37 maar als ik reken met 8-9 maart mijn eisprong en dan 14 dagen erbij dan zou ik 22-23 maart kunnen testen mits ik niet ongesteld wordt natuurlijk.... Probeer tot het weekend te wachten net wel alvast wat testjes gehaald (2 voor 5 kruidvat) Verder niet echt symptomen alleen zo verkouden niet normaal Succes allemaal Groetjes Klungel
Uuuuh dan zit je toch niet 8 dagen na eisprong zoals je titel zegt? Ik zou zsm een zwtest doen! Succes!!
Huh Maddog13, ik heb 8 maart een pos. ovulatietest gehad maar de 9de ook nog vrij positief dus tel ff vanaf de 9de en daar 14 dagen bij opgeteld kom ik toch op 22-23 maart? Of wordt ik nu gek Groetjes Klungel
Ik snapt je titel, 8 dagen na positieve ovulatietest niet. Maar je zit nu dus op 11 dpo? Dan zou je een gewone zwangerschapstest kunnen doen iig!