Tegen anderen zeg ik altijd dat ze tot minimaal 10 dpo moeten wachten met testen maar ik kon me vanmorgen niet inhouden... Ik zie zelf wel wat, jullie?? En voor bekenden hier, graag mondje dicht
haha pindaatje gister weet ik nog exact wat je tegen me zei maar goed! ik zie niks...sorry lijkt op mijn test van vanmorgen Heb hem net uitvergroot maar ook dan zie ik niks
Ik zal er nog even bij zeggen dat ik regelmatig met KV 2v5 test en dat de testen ALTIJD helemaal omo wit blijven. Dit is voor t eerst dat ik wat zie. Maar her kan natuurlijk alsnog niks zijn, dat besef ik! Kan iemand de test miss in negatief zetten?
morgen toch anders nieuwe testje wagen...als jij nu iets ziet moet het morgen /overmorgen duidelijker worden!
Nee..daar zag ik zelf niet eens iets wat erop leek (tuurstreep of zo) wel zag ik dat de strip niet helemaal goed in cassette zat waardoor je kier onderin zag maar als goed is mag dat niks uitmaken toch? De C streep was net zo donker als de jouwe
Ik zie wel wat, maar als ik naar het uiteinde van de test kijk zie he daar ook een verkleuring. Dat duid vaak op een niet goed doorgelopen test met dus een vals streepje als resultaat. Maar het streepje wat er staat ziet er weer niet uit als bij een niet goed doorgelopen test. Dus twijfel. Over 2 dgn nog een testje doen. Ik hoop t voor jullie.