Zwanger?????

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Linda1988, 5 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linda1988

Linda1988 Lid

5 okt 2012
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb 2 week geleden 3 testen gedaan, ze waren allemaal positief. Ik had op dat moment een bloeding en volgens de huisarts was dit de innestelingsbloeding. Nou ben ik toch bang dat ik niet zwanger ben, en heb de afgelopen dagen een paar testen gedaan die negatief bleken te zijn. Nou heb ik het niet met ochtendurine gedaan (misschien heeft dat invloed). Want ik heb namelijk wel een opgezette onderbuik en mijn tepels zijn ook al 2 x zo groot ondertussen. Volgens de 1ste test zou ik ongeveer nu 5 week zwanger moeten zijn..

Ik hoop op een antwoord

2. Luffy90

Luffy90 Niet meer actief

Ik zou dan denken dat je een vroege miskraam hebt gehad. Als je nu 5 weken zwanger zou zijn, dan zouden je testen al donkerder moeten zijn en dan zou het volgens mij niet heel veel uitmaken of je ochtend urine gebruikt of niet.

3. Linda1988

Linda1988 Lid

5 okt 2012
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb na de bloeding een dag gewacht en nogmaals een test gedaan en die was ook positief

4. Nicci1982

Nicci1982 Niet meer actief

Bij 5 weken zou de test juist moeten knallen zelfs met middag/ avond Urine. Test zelf ook nog regelmatig om mijn onzekerheid te overkomen.
    Misschien toen een vroege miskraam gehad (toen je bloedde)?
    En positief testen met 3 weken is wel heel snel trouwens. Dan zal hij vast nog heel licht geweest zijn.

5. Luffy90

Luffy90 Niet meer actief

Na een miskraam kan er nog een aantal dagen genoeg HCG in je lichaam zitten om een positieve test te hebben.

6. Linda1988

Linda1988 Lid

5 okt 2012
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb de 1ste test een digitale gebruikt, die ook aangeeft hoe lang. Toch blijft mijn ongesteldheid wel uit. En die bloeding kan ik geen ongesteldheid noemen.

7. Nicci1982

Soms slaan mensen er wel eens eentje over. Als je nu negatief test dan is het waarschijnlijk vals positief geweest of mis gegaan. Je zou met 5 weken echt positief moeten testen, vooral als dat bij 3 ook al was (die kans is veel kleiner). en zoals ik zei zelfs met 4 weken testte ik met middagurine duidelijk positief. Misschien langs de huisarts zodat je meer zekerheid krijgt. En je eventueel nagekeken kan worden of alles wel goed is in de baarmoeder.

8. Linda1988

Linda1988 Lid

5 okt 2012
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb in de 11 jaar dat ik ongesteld ben nog nooit een maand over geslagen zonder dat ik ongesteld ben geweest, daarom vind ik het toch wel raar... maar goed het zal wel mis zijn gegaan

9. Maik78

Maik78 Lid

11 jun 2012
    31
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou zeggen dat als je nu 2 wk verder bent t niet hoeft uit te maken met welke urine je test.....misschien toch even testen bij de huisarts?! Sterkte en ik duim voor je!.....oh zeggen meer...krijg je als je telefoon krijgt..;)

10. Nicci1982

Nee is ook wel gek maar kan te maken hebben met het bloedverlies wat je al hebt gehad? Geen idee meis, sterkte in ieder geval. Kan zijn dat het vruchtje er misschien nog wel zit maar niet meer ontwikkeld. Dat gebeurt wel vaker en kom je vaak pas bij de eerste echo achter. Ik zou voor de zekerheid echt de huisarts inschakelen. Voordat er iets in hè lichaam blijft wat er uit moet.

11. Luffy90

Luffy90 Niet meer actief

Een miskraam kan je lichaam behoorlijk ontregelen. En misschien stoot het vruchtje niet automatisch af. Maarja ik ben ook geen gynaecoloog.

Ik zou voor de zekerheid maandag even naar de huisarts gaan, misschien kan je dan bloed laten prikken of kan je een echo krijgen. Want die onzekerheid is natuurlijk ook helemaal niks.

12. Myrthe

Myrthe Niet meer actief

verplaatst.

13. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    als je test negatief was ben ik bang dat er geen zwangerschap meer is.
    Vind het heel verdrietig om te zeggen.

Normaal noeten de kwalen dan ook over zijn, maar ik heb ook wel eens kwalen gehad terwijl het hcg minder dan 1 was. dat maakte mij verward en verdrietig.
    De gyn legde toen uit dat het lichaam na een erg snelle stijging en daling van de hormonen soms in de war is.

Toch zou ik de ha even vragen of je naar een gyn mag voor controle

Deel Deze Pagina