Hallo, Ik ben op zoek naar de kermis/pretpark en de grote zoo van little people. (en dan niet van MP) Ik kan ze echt nergens vinden Vrees dat ze er in nederland uit zijn. Bij fisherprice.com kun je ze nog wel vinden maar die verzenden niet naar nederland Vind zowieso het aanbod in nederland erg klein als je kijkt naar het totaal assortiment. Heeft iemand DE tip voor me?
Hoi hoi, Probeer eens www.daffodille.nl hebben ze heel veel keus in little people! Ben benieuwd of je geslaagd bent, laat even weten! Doeg doeg oogappel
Op Marktplaats worden ook nieuwe dingen aangeboden of heb je webshops die er adverteren.Ik heb voor mijn dochters verjaardag 2 nieuwe poppen gekocht via MP. Is alleen misschien iets verder zoeken dan de echte 2e hands dingen.
Precies, ik had ook een nieuwe pop via MP. Hij was dubbel gekregen en zat gewoon in de verpakking. En goedkoper, Maar verder kun je misschien even contact opnemen met een grote speelgoedwinkel. Soms kunnen ze het gewoon voor je bestellen. Zo doen wij het vaak wel met een zaak hier in de buurt. Mijn man spaart een bepaalde soort auto in miniatuur en als er weer een nieuwe is dan kunnen we die gewoon bestellen als we dat willen.
http://www.mattelshopping.at/index.php? ... tLimit=16& Geen kermis, maar wel een kleine uitbreiding van de zoo.
Nou wij zijn in december in de VS op zoek geweest naar de grote dierentuin van Little People, de A to Z zoo, en ook daar was ie nergens verkrijgbaar hoor ! Volgens mij is al weer uit het assortiment helaas...
Op amazon.com verkopen ze er delen van. Misschien kan je ze daar bestellen? Heb er vaak boeken gekocht vroeger. Is verder n goede internet winkel.