Hallo Meiden, Zoals de titel al zegt wacht ik op mijn eerste natuurlijke menstruatie. Ik ben 11 september gestopt met de pil en zoals altijd werd ik ook 3 dagen daarna ongi maar daarna niet weer. Ik heb alleen nog op 4, 14 en 27 oktober 1 a 2 dagen bruinverlies dat is alles. Ik heb afgelopen zaterdag mijn eerste test gedaan en die was negatief. Zijn er meer meiden die in hetzelfde schuitje zitten als mijn of hetzelfde meegemaakt hebben? Liefs...
Hai! Ik heb 114 dagen op mijn eerste 'menstruatie' moeten wachten en er zijn meiden die nog langer moeten wachten. Wil natuurlijk niet zeggen dat het bij jou ook zo lang zal duren hoor Succes!
Balen he dat wachten en die onduidelijkheid ik snap je maar al te goed. Eind sept is mn spiraaltje verwijdert en veel meiden worden kort daarna al ongesteld, ik niet (kwam ook dat er een shot prikpil nog niet was uitgewerkt) Eergisteren ongi geworden, sprong een gat in de lucht omdat je dan weet he alles doet het weer. Hoop dat je snel duidelijkheid hebt.
Grappig dat ik je hier ook weer tegen kom. We zitten echt in hetzelfde schuitje! Ik loop alleen drie weken op je voor. Ook ik heb een keer of drie steeds twee dagen bruin verlies gehad, maar verder kwam er niets. Inmiddels heb ik al drie testen gedaan, maar alle drie negatief. Je wordt erg onzeker als de ongi maar niet doorbreekt en de weken doortellen. Laten we hopen dat er snel wat gebeurt!
Mijn vriend zei al: als ik dit had geweten had je wel eerder kunnen stoppen met de pil . Normaal zou het echt prima zijn als de ongi niet doorbreekt, maar nu je erop zit te wachten ben je er helemaal niet blij mee.
Ik ken je gevoel hoor, echt waar zoals ik al scheef. Toen ik zondag ongi werd sprong ik bijna een gat in de lucht! hahaha. Gewoon duidelijkheid wetend waar je aan toe bent, hoop dat jij ook snel weet waar je aan toe bent
spiraal eruit: 28 september eerste ongi: 8 november Dikke 1,5 maand dus. (wat nog mee valt weet ik, maar iedereen wil weten waar hij aan toe is, en dan is elke dag dat je wacht al lang)
Inmiddels zit ik alweer voorbij dag 50.... Na de 114 dagen was het 4 dagen bruin/roodverlies; geen echte ongi dus, maar omdat ik een vet positieve ovulatietest had en temperatuur weet ik dat het wél mijn 1e ongi was. Vorige week ben ik bij de huisarts geweest en heb bloed laten prikken. Daar kwam niets bijzonders uit, dus heb ik een verwijsbrief gehad naar de gyn. Daar kan ik 31-12-2009 terecht. We gaan op oudejaarsavond dus toasten op een vruchtbaar 2010
Ik heb ook 65dagen moeten wachten op mijn eerste menstruatie... Ook niet super lang, maar het voelde wel heel lang!! Je gaat je dan toch een beetje ongerust maken.. maar ik was toevallig bij de huisarts en die zei dat als ik na een halfjaar nog niet ongi was ik weer langs moest komen(dat het ook wel normaal is dat je moet wachten op je menstruatie en een normale cyclus)... 6dagen daarna werd ongi!! Ik was ook anders dan normaal ongesteld.. niet super erg, maar wel 8dagen bruin/roodverlies.. pfff Ik dacht dat er nooit een einde aan kwam.. hihi!! Nu afwachten wanneer de volgende keer zal zijn.. misschien heb ik de vorige keer 1 maand overgeslagen en is het nu wel normaal.. Het is in iedergeval wel vervelend, dat je maar moet wachten.. want anders kan niet.. Succes ermee en misschien komt het snel bij jou.. xxxx
inderdaad, ik ben nu 5 dagen "overtijd" en zit te wachten op mijn menstruatieen/of positive test.... heb al aantal keer negatief getest... zucht
hier idem... normaal ben ik altijd na 2 a 3 dagen mooi ongi als ik stop met men pil en nu niet... pfff als ik zo lees hoe lang het bij sommigen duurt, amai seg!!!! vrijdag moet ik voor eerste keer naar huisdokter, ben benieuwd wat ze gaat zeggen...
Hoi allemaal, Vervelend he dat lange wachten. Ik ben 27 september gestopt met de pil. 2 oktober een ontrekkingsbloeding gehad en daarna nog niets. Zit nu op dag 42 en het wordt nu wel wat lastig. Ik heb nog nooit zo graag ongesteld willen worden! Heb nu wel elke keer krampen in mijn buik, maar verder nog niets te zien. Zou dit een voorteken zijn? Succes met wachten allemaal!
Hallo Suze, IK heb ook voorduurend krampen en buikpijn zoals ik dat altijd ook had voordat ik ongi werd maar elke keer als ik na de wc ga is er weer niks te zien. We moeten maar geduldig zijn, ik zit inmiddels op dag 60! Liefs..
Hoi tutsje, Dag 60.... dan ben al wat langer aan het wachten dan ik.. Ik hoop voor je dat je snel ongi wordt!! Houd me op de hoogte!!!