Hallo dames, Hieronder mijn allereerste zwangerschapstest.... Getest 1 dag voor mijn NOD.... Ik zie een hele lichte plus op de kv test... wat denken jullie??? *spannend*
Ik vind hem positief, zo zag die test erbij mij ook uit alleen dat is een vmk geworden. Dus hoop voor jouw dat de volgende test donkerder is! En dan kun je beter 2v5 van de kruidvat kopen is goedkoper en is vaak duidelijker. Voorzichtig gefeliciteerd!
Bedankt voor jullie reacties. Het ligt er een beetje aan hoe je de test vasthoud... Het ene moment is het streepje duidelijker dan de andere keer. De lijnen zijn op de foto van mijn telefoon duidelijker dan wanneer ik hem hier op de site zet. Omdat ik steeds wat anders zie word ik steeds zenuwachtiger... Zal het zo snel al gelukt zijn?!
Hey ilone! Het lijkt inderdaad positief!! Spannend zeg ren nog ff naar de winkel en haal een doosje Kruidvat 2v5,- Dan kan je er straks nog een doen en voor morgenochtend nog eentje! En weet je het zeker Ik ben nogal voorzichtig met de + testen.
Ik zie ook een plus en hij lijkt wel even breed te zijn. Ben zelf ook erg voorzichtig met + testen want die geven vaak na afleestijd een licht streepje waardoor iedereen denkt dat hij positief is. Ik zou morgen de kruidvat test doen die van 2 voor 5euro.
Zeker weten positief! Ik zweer bij deze kruidvat testen! Hoe licht het plusje ook hij is positief! Over 2 dagen heb je zeker een knaltest!
Pfff, over 2 dagen pas weer testen voor een hopelijk duidelijker resultaat. Ik hoop dat jullie allemaal gelijk hebben! Maar ik ben helaas nog steeds niet echt gerustgesteld.
Ik vind die plustesten baggertesten sorry. Het ene streepje moet even breed zijn als het controlestreepje. Bovendien ontstaan er bij die testen na afleestijd vaak een streepje wat dus niks te betekenen heeft. Plustesten scheppen vaak een hoop onduidelijkheid, maar dat is dus mijn mening. TS: met welke merken heb je vanochtend getest dan? Probeer anders vanmiddag nog eens te testen (niet met zo'n plustest). Sommigen hebben op de ochtend een negatieve test en heel raar, juist in de middag een positieve test. En...geen bloed geeft moed! Anders over twee dagen nog eens testen.
Bedankt voor je reactie... Ik heb inderdaad ook wel de instelling... geen bloed geeft moed... MAAR een positieve test zou ook wel HEEL fijn zijn voor m'n gemoedstoestand en zou kwaaltjes verklaren heb nu toch echt het gevoel dat ik mezelf voor de gek aan het houden ben Ik heb vanochtend getest met de + tester van de kv en de en 2v5 van de kv... Misschien dat ik gewoon nog wat meer geduld moet hebben... Morgen zou ik ongi moeten worden...