Iemand een idee waar dit behang verkrijgbaar is? Ledikant - Commode Focus | Basic Babykamers | Baby-Dump
Ik zou het niet weten. Kun je niet naar het hoofdkantoor mailen van babydump misschien dat ze het je kunnen zeggen?
ik heb gezocht maar vond niks. ik zou inderdaad even babydump bellen of mailen. laat je het ff weten als je het gevonden hebt? vind het namelijk ook erg leuk!
naar een goede behangzaak gaan en kijken, die hebben ook vaak zoveel aanbod en collectiekennis, het zal denk ik wel van een oude collectie zijn, die foto's worden natuurlijk al een tijd geleden gemaakt dus zou er rekening mee houden dat het niet meer is of gemaakt word.
Deze lijkt er wel een beetje op.... Kék Art 23003 Edit: ik bedoel niet dat ik denk dat dit hem is, maar meer als alternatief. Lijkt er op qua stijl.
Bij kleur je interieur heb ik het niet gevonden. Ik ga de babydump wel even mailen. Laat hier wel even weten als ik het weet.
Zo die reageren snel! Maar krijg als reactie terug dat het alleen promotiemateriaal is. Balen! Als iemand zoiets vindt, geef even een gil! Ga binnenkort even een keer naar de Decokay
dit is niet de behang maar lijkt er wel op en erg mooi moet ik zeggen. DIVERSE - Fotobehang Droom vlinder
is zelfs niet eens per rol maar voor de kleinste foto. belachelijk duur vind ik zelf maar is wel erg mooi en lijkt beetje op wat gevraagd werd haha... dus maar bankje overvallen lijkt mij hahahaha