Hallo allemaal

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door R3NSK3, 12 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. R3NSK3

R3NSK3 Lid

12 aug 2011
    20
    0
    0
    Ik ben nieuw hier, dus zal me eerst even voorstellen. Ik ben 28 jaar en sinds begin juni gestopt met de pil. We hebben even gewacht tot mijn eerste 'echte' menstruatie en eigenlijk was het daarna meteen raak. Vanmorgen hebben we een test gedaan en deze is positief. Kan het eigenlijk nog steeds niet geloven en vind het nog zo onwerkelijk. Denk dat ik ongeveer 5 weken zwanger ben. Binnenkort maar eens bellen met de verloskundige.

2. knorretje88

knorretje88 Niet meer actief

GEFELICITEERD

welkom hier en veel plezier

3. Mama in spe

Mama in spe Fanatiek lid

2 aug 2010
    1.837
    0
    0
    Noord-Holland
    Wauw, dat is snel!
    Geniet er van en welkom hier.

Groetjes, Mama in spe.

4. jacenhenk

jacenhenk Bekend lid

8 aug 2009
    931
    0
    0
    huisvrouw
    zevenbergen
    geweldig is dat he, de 1ste positieve test, ik ben nu bijna 9 weken zwanger van ons 2e wondertje, en kan het ook nog steeds niet geloven. maar dat komt meer omdat mijn vriend int. vrachtwagenchauffeur is, en alleen in het weekend ik zwanger kon raken dus dat maakt de kans echt aanzienlijk kleiner hahahaha

geniet ervan het is echt zo voorbij en dan spreek ik dus nu uit ervaring dacht bij de 1ste pfff gaat zo langzaam tot 20 weken maar toen hij geboren was miste ik hem zo in mijn buik.
    dus ga deze keer echt dubbel zo hard genieten want is gelijk de laatste....

hoe voel jij je???

5. R3NSK3

R3NSK3 Lid

12 aug 2011
    20
    0
    0
    Haha, dat maakt de kans inderdaad aanzienlijk kleiner! Kan me voorstellen dat je dan helemaal in de wolken bent bij de eerste positieve test!

Ik voel me eigenlijk heel erg goed. Merk wel dat ik wat meer moet plassen dan anders en heb wat last van mijn buik. Net zoals lichte kramp bij menstruatie. Verder eigenlijk geen andere 'klachten'.

Vanmiddag denk ik nog wel even een digitale test halen! Voor de zekerheid! Haha!

Hoe voel jij je?

6. cherryl

cherryl Fanatiek lid

27 jan 2009
    2.923
    0
    0
    welkom!
    en van harte gefeliciteerd!

Deel Deze Pagina