Zal me ook even voorstellen

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Esty, 5 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esty

Esty Lid

5 feb 2009
    11
    0
    0
    Hallo Allemaal,

Ik ben nieuw hier en zal me daarom even voorstellen.
    Mijn naam is Ester, ben 33 jaar en de trotse moeder van een prachtige dochter van 2 jaar. Over haar hebben we 3 jaar gedaan, maar het resultaat mag er wezen.

We zijn alweer een jaar bezig voor een tweede, wat nog niet wil lukken.
    September 2008 was ik zwanger, helemaal in de wolken, maar helaas eindigde dit in Oktober in een miskraam.

Jammer genoeg zijn we vanaf dat moment nog steeds niet zwanger. Ik liep met m'n eerst zwangerschap al bij een gyn. en nu dus weer. Mocht het deze maand ook niet raak zijn dan moeten we 2 maart weer bellen voor een afspraak. Maar goed, we blijven positief en wie weet deze maand.... :)

Groetjes Ester

2. trotse mamie

1 feb 2009
    45
    0
    0
    mama van twee meiden
    ....
    welkom op t forum

hopen dat je snel zwanger bent

3. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    welkom ;)

4. Esty

Esty Lid

5 feb 2009
    11
    0
    0
    Ja we hopen zelf ook dat het snel weer raak is,
    Groetjes

5. Mimi25

Mimi25 Actief lid

2 jan 2009
    290
    0
    16
    welkom en succes met zwanger worden!

6. riv

riv Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.339
    0
    0
    Drenthe
    Hallo,

Ik hoop dat je snel weer zwanger mag wezen.
    3 jaar hebben jullie over de eerste gedaan. Liepen jullie toen ook al in het ziekenhuis?
    Wij zijn nu 37 maanden bezig en nog steeds geen zwangerschap.
    Dus er is nog hoop. Had je ook toen een moment dat je het wel even moeilijk had.
    Heel veel sterkte en succes met de tweede.

Liefs suus

7. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

[​IMG] en heel veel succes met zwanger worden! Balen van je mk meid...hoop dat je aan het einde van deze cyclus een positieve test in hanen hebt! ;)

8. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Welkom :D

9. Esty

Esty Lid

5 feb 2009
    11
    0
    0
    Hallo,

Riv wij liepen idd in het ziekenhuis. Ben na een jaar doorverwezen en daar gingen we de medische molen in, allerlei onderzoeken gehad, waar eigenlijk geen rare dingen uitkwamen, weer naar huis gestuurd om toch nog te proberen, wederom niet raak. Bloed onderzoek gehad, waaruit bleek ik dat mijn rode hond prik (van heel vroeger) bij mij niet aangeslagen was, moest opnieuw ingeent worden en mocht 4 maanden niet zwanger worden, daarna weer 3 maanden zelf gepbrobeerd, maar niets. Toen heb ik een hsg gehad, door laten spuiten van m'n eileiders en daarna was het meteen raak.

Bij m'n tweede zwangerschap heb ik ook een hsg gehad en wederom zwanger, alleen is deze zwangerschap dus niet goed gegaan. Is het deze maand weer niet raak, dan moeten we 2 maart het ziekenhuis bellen en krijg ik waarschijnlijk weer een hsg, mocht dat niet werken dan kom ik in aanmerking voor iui, maar voorlopig wil ik zover nog niet vooruit denken, ben immers twee keer na een hsg wel zwanger geworden.

En ja ik heb zeker m'n momenten gehad dat het niet lukte, naar buiten toe deed ik wel 'stoer' maar thuis bij m'n mannetje liet ik me toch wel gaan hoor. Was echt blij dat we stappen gingen ondernemen in het ziekenhuis. Heb nu wederom weer rot momenten, we zijn toch ook alweer een jaar bezig voor een tweede.

Ik hoop dat het deze (laatste keer zonder ziekenhuis) ook echt raak is. We wachten het allemaal maar af.

Aardig verhaal geworden zo.
    Maar Riv geef de moed niet op meid, de aanhouder wint zeggen dus, dus ga er voor he,
    Liefs Esty

Deel Deze Pagina