Zo een last van mijn darmen.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Djamila, 31 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Djamila

Djamila Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.221
    3
    0
    Bah, hier wordt ik nou echt gek van. Iedere avond na het warm eten zit ik gewon minstens een half uur op de wc omdat mijn darmen weer van slag zijn. Maakt niet uit wat ik eet een urrtje na het eten begint het te rommelen en het doet echt pijn.
    Kan me niet herinneren dat ik dit bij de vorige 2 zwangerschappen ook zo heb gehad, iemand die weet of dit erbij hoort??

2. janneke000

janneke000 Fanatiek lid

29 dec 2010
    1.049
    3
    36
    Ik heb nu ook extra last van mijn darmen. Ze zijn nooit verstopt, maar regelmatig 'overenthousiast' zeg maar... En wat ik ook merk is dat ik behoorlijke krampen krijg voordat ik een scheet moet laten... hihi :D Beetje maf om zo te typen :p Maar je bent dus niet de enige met maffe darmen! :D

3. xxisoldexx

xxisoldexx Fanatiek lid

1 apr 2009
    1.538
    4
    0
    Haha nou hier nog 1 hoor. Bij me zoontje had ik veel last van verstopping maar nu echt niet. 6 keer per dag haal ik vaak wel;)

4. Viooltje

Viooltje Actief lid

17 mei 2011
    479
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wist niet eens hoe darmkramp voelde... maar nu wel. Heb er vooral de eerste weken héél erg last van gehad. Lag echt krom van de pijn.
    Nu heb ik het af en toe eventjes.
    Ik heb het idee dat het komt van het groeien vd baarmoeder, waardoor m'n darmen wat in de verdrukking komen. Goed teken denk ik.
    Heb overigens geen last van verstoppingen en hoef ook niet altijd naar de wc als ik kramp heb.

5. heppiedepeppie

heppiedepeppie Fanatiek lid

6 apr 2011
    3.296
    1
    0
    leerkracht
    Eindhoven
    Ow ik herken het heel erg :D. Een enorme kramp alsof er een ballonnetje door mijn darmenstelsel wordt geduwd!
    Moet wel zeggen dat ik er nu veel meer last van heb dan in de eerste weken. Ook nadat ik gegeten heb, rommelt/ borrelt mijn buik vaak heel erg.

Deel Deze Pagina