Halllo allemaal, moet 6november nod krijgen nu heb ik gister n test gedaan omdat ik weer ns geen geduld heb. en die gaf een licht rose streepje aan, daarna nog n keer getest en weer een heel licht rose streepje, nu hoop ik dat t echt prijs is maar ik doen zaterdagochtend er voor de zekerheid nog maar eentje, spannend!
heb je een foto van de test dan kunnen we je iets beter helpen,en in mij n album staan ook een paar hele vage tests misschien kun je beetje vergelijken want ik blijk echt zwanger
Vast een voorzichtige proficiat,streep is een streep eigenlijk he! Laat je het ons nog weten? Liefs Dais.. -x-
smurf ik had ook erg veel twijfels over mijn eerste vage streep,maar vandaag zijn ze al veel beter te zien en das pas 4 dagen na mijn eerste posi test.alle foto's staan in mijn album misschien kun je jouw streep dan vergelijken
Wow spannend hoor! Ik hoop het voor je maar je weet wat ze zeggen... een streep is een streep. Morgen nog een keer testen inderdaad. Veel succes! liefs
ja ja n dikke vette streep er inmiddels nog 2testen gedaan maar nog zo onwerkelijk. maar wel superblij.