Hallo dames. Volgens de action testen ben ik altijd zwanger.... Heel vaak een lijntje, direct tijdens het doorlopen. Eigenlijk altijd! Ik deed vanochtend ivm klachten weer en action test, deze leek positief. Maar mijn man geloofde er niks van en zei, het is elke maand dezelfde onzekerheid! Ik had nog een test liggen, en heb deze in de waterbak van de hond gedipt.. En zie foto! Geloof het of niet, dit is puur kraanwater! Ik weet het, niet geldig, streepje is niet even dik. Maar hij kwam tijdens het doorlopen al tevoorschijn... Ik kan mij voorstellen, voor de dames die er serieus mee bezig zijn, dat dit een hele teleurstelling zou kunnen zijn. Vandaar dat ik dit toch met jullie wil delen, en aan zou raden geen action test meer te halen... Ik wilde vragen of er meer zijn die dit met de action testen meemaken...
Dit is echt wel heeel bizar... Ik zie in de NOD groepen regelmatig meerdere dames voorbij komen met vals positieve testjes van de action..
Ja wij waren ook helemaal verbijsterd! Wil eigenlijk hierover wel een klacht gaan indienen bij de lifecare....
Jeetje wat erg. Echt slecht. Ik heb het zelf gelukkig nog nooit meegemaakt met Action testen. Als ik niet zwanger ben echt spierwit.
Wow wat slecht zeg! Volgens mij zie ik dit vaker voorbij komen. Zo zonde, want paar jaar geleden waren dit nog fijne testen.
Yep dit ben ik dus ook, elke keer een vage streep of zelfs een duidelijk roze streep. Maar ben na 29 rondes nog steeds echt niet zwanger
Wow, zie nu de test. Echt heel duidelijk. Dat zou echt niet mogen!! Zelf heb ik geen slechte ervaring met de action testen. Test er al 16 maanden mee en nog nooit vals positief. Heb ze ook gebruikt toen ik 2 jaar geleden zwanger raakte.
Bizar! Ik vond ze echt fantastisch, inmiddels zelfs beter dan de kv2v5, en bij mijn laatste zwangerschap gingen ze van spierwit naar een vroege lichte streep, wat exact klopte. Nu, een paar maanden later, ook telkens een heel licht streepje terwijl ik absoluut niet zwanger ben. Heel jammer, maar ik kan er niks meer mee. Zo'n duidelijke valse streep als deze 'waterbaktest' nog niet gehad maar heel goed dat je het deelt want dat kan nogal wat teleurstellingen voorkomen!
Wat vreselijk zeg! Ik ben zelf nooit echt mega fan geweest van deze testen maar hoorde er toch wel veel goeds over… dit kan echt niet, zou dit in ieder geval wel melden!