Zal 't goed gaan of toch een miskraam?

Discussie in 'Miskraam' gestart door MamaNorah, 22 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    Sinds vanmorgen veel helderrood bloedverlies en stolsels gehad. Het werd steeds meer, en ik kreeg er ook krampen bij. De pijn van de krampen viel me nog mee moet ik zeggen. De hoeveelheid bloed niet. Om 14.15 is het vruchtje er samen met het baarmoederslijmvlies en begin placenta uitgekomen. Daarna waren de krampen over.

Ik ben toch naar de echo gegaan, en daar bleek dat alles schoon is. Het vruchtje gaan we een mooi plekje geven hier in de tuin. De koorts is er nog, maar de HA verwacht dat dat nu ook snel over zal zijn.

Ik heb het geaccepteerd. Ik ben een geluksvogel (behalve dan voor deze MK). Ik heb een lieve man, een prachtdochter en ik weet dat ik snel zwanger wordt. Bij Norah in de 1e ronde, nu in de 2e ronde. Dus we gaan er weer voor.

Ik wil jullie heel erg bedanken voor jullie steun. Dat betekent veel voor me. Ik weet nu hoe het is om een MK te hebben. Een ervaring wijzer. Ik hoop het nooit meer mee te hoeven maken.

Vanavond neem ik een wijntje, en een lekkere biefstuk. En daarna ga ik duimendraaien voor een snelle eisprong!

Liefs MamaNorah

2. Abigail

Abigail Bekend lid

6 nov 2006
    644
    0
    0
    Noord-Holland
    Hehhhh toch ontzettend jammer allemaal. Ik hoop met je mee, dat je snel weer zwanger bent en wens je heel veel sterkte.

3. liefveld

liefveld Lid

24 apr 2007
    7
    0
    0
    Tjonge, MamaNorah, ik weet ff niet wat ik zeggen moet! Heel veel sterkte hiermee...
    Geniet van de wijn en biefstuk en hopelijk ben je snel weer zwanger van een gezond kindje! Ik leef met je mee :(

4. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Veel sterkte meis. Het si niet niks wat je meemaakt. Het heeft echt tijd nodig om het te verwerken hoewel ik in eerste instantie super nuchter erover was, was ik dat later niet meer...

Ik was er al bang voor toen je schreef dat je 2 weken was teruggezet.......

Hoop op een snel lichamelijk herstel dan komt het geestelijke daarna wel.

5. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    Ik denk dat ik het diep van binnen ook wel wist dat het niet goed zat. De VK was hoopvoller dan ik. Inderdaad, nu ben ik er nog heel nuchter onder. Maar zodra de HCG levels gaan kelderen en ik echt besef wat ik heb verloren, dan komt de klap nog wel.

Liefveld, ik hoop dat bij jou alles goed gaat!
    Bij mij begon het bruinverlies op woensdagavond, gisteravond ging het over in helderrood, vanmorgen krampen, en vanmiddag de MK. Mijn zwangerschapssymptomen waren vanmorgen al minder. Minder misselijk en mijn borsten lijken wel weer meer op theezakjes. Zo snel kan het dus gaan. Ik heb idd ook alles opgevangen en aan de arts laten zien. Dat vond hij heel prettig. En met de echo hebben ze kunnen controleren of alles leeg was.

Wat ik heb gemerkt is dat je echt op je strepen moet gaan staan. Gewoon de VK of huisarts of Gyn opnieuw bellen en blijven vragen of je langs mag komen voor een echo. Die onzekerheid is echt erg.

6. bigdream

bigdream Fanatiek lid

21 jan 2007
    2.484
    0
    0
    Heel veel sterkte! Liefs

7. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Veel sterkte,
    Is niet niks, die onzekerheid de hele tijd.
    Ik hoop dat e snel weer zwanger mag worden. geef het een plekje en die biefstuk, heb ik ook op de dag van mijn curretage gegeten. Smaakte bij mij heerlijk

8. snow

snow Actief lid

11 mrt 2007
    256
    1
    0
    veel sterkte meid, ik weet hoe je je voelt...

9. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Ach meissie wat jammer. Had zo gehoopt voor je dat het toch mee viel, maar was er al een beetje bang voor. het klonk te bekend.
    Heel veel sterkte.

10. liefveld

liefveld Lid

24 apr 2007
    7
    0
    0
    Hoi MamaNorah (e.a. forumlezers),

Helaas kan ik vanavond ook wijn + biefstuk gaan nuttigen: Tegen 5 uur wist ik zeker dat mijn zwangerschap van 6 weken afgelopen zou zijn... Ik kreeg wat meer buikkrampen en in 3x is er een vruchtje e/o placenta uitgekomen (ongeveer 2 cm. p/s) Ik had gelukkig niet veel bloedverlies. Ik probeerde meteen naar mijn gynaecoloog te bellen, maar die hadden het antwoordapparaat al aan staan om 5 over 5.... :~

Doordat ik met Clomid (hormoonpillen) zwanger ben geraakt, hebben we op een vaginale echo gezien dat er 2 eiblaasjes waren. Er is dus een kans dat ik in verwachting ben/was van een tweeling! (heel misschien is er dus nog één vruchtje over) Morgen hoor ik hopelijk meer bij de gynaecoloog....

Sterkte allemaal!

11. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    sterkte morgen!

12. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    Och jeetje, liefveld. Wat erg. Ik hoop dat je de komende nacht redelijk doorkomt, en dat je snel bij de gyn terecht kan om die absolute zekerheid te krijgen.

Ik zal voor je duimen dat er toch een tweede vruchtje is blijven zitten.

Dikke knuffel,
    MamaNorah

13. liefveld

liefveld Lid

24 apr 2007
    7
    0
    0
    Helaas, ook het 2e vruchtje is er vannacht uitgekomen :( .... Vanmorgen om half 11 kon ik bij de gynaecoloog terecht (niet bij VK, omdat ik al bij de gyn. loop om cyclus te stimuleren) en is geconstateerd dat ik inderdaad alles verloren heb (dus geen curretage) en dat het geen buitenbaarmoederlijke zwangerschap was gelukkig. Over 3 weken weer een afspraak bij mijn gyn. en daarna gaan we weer een poging wagen!Eerst gaan we dit weekend lekker 4 dagen weg (naar het strand of zo) Groetjes

Deel Deze Pagina