Zal t t allemaal wel waard zijn?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Trisha89, 24 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sylvia29

Sylvia29 Fanatiek lid

2 jan 2010
    1.996
    0
    0
    Dit heb ik ook...mensen snappen niet hoe vermoeiend het is om 24 uur per dag misselijk te zijn, te blijven gaan tot je gewoon doodop bent.
    Vaak is het dan toch de reactie je weet waar je het voor doet, en ja maar dat hoort erbij, en is het fijn als iemand gewoon even zegt dat het ronduit K*T is, soms wil je gewoon even "zielig" zijn, omdat er niets aan te doen is.
    Ik praat er hier al bijna niet meer over, met mijn vriend en moeder wel, maar met de rest niet, ik zie ze al bijna denken jahaaaa je bent zwanger we weten het wel, en tsja dan voel je je weer een aansteller, maak je je druk en hup het word weer 2 keer zo erg!

2. dotje87

dotje87 Nieuw lid

3 nov 2014
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat naar om te lezen maar inderdaad het komt vaker voor.
    Helaas voor mij was het hetzelfde en ben ik tot de 20 weken 3x opgenomen met uitdroging.
    Ik heb het het tot de 24weken als heel zwaar ervaren en ook zeker de gedachten gehad, waar doe ik het voor? stop maar met de zwangerschap.. in mijn omgeving was er pas begrip voor toen ik ze duidelijk vertelde dat ik niet lekker in me vel zat door het vele ziek zijn.
    In totaal ben ik 10kilo afgevallen en ben er zeker door in een diepe dip geraakt. Ben bij 7 weken mijn baan verloren (werkte via uitzendbureau) en kon mijn zwangerschap niet geheim houden aangezien ik al in het ziekenhuis lag.
    nu het positieve: Ik ben nu 30 weken zwanger en heb nog steeds weleens een dag dat ik moet spugen of misselijk ben maar weet dat mijn grenzen gewoon een stuk lager liggen dan voor mijn zwangerschap.
    Ik heb wel hulp moeten zoeken met maatschappelijk werk om zo uit mijn mentale dip te komen, als je je eenmaal zo rot voelt is alles zwaar en is het soms moeilijk om licht te zien aan het eind van de tunnel.
    eindelijk kan ik wat gaan genieten als ik me kleine voel bewegen of de gedachten dat hij/zij er over ongeveer 10weken is.

als tip wacht niet te lang met aan de bel trekken, juist wanneer je lang wacht en je zodanig bent uitgedroogd is het moeilijker om je lijf rust te geven.
    (ik wou ook niet weer naar het ziekenhuis en zat tranen met tuiten te janken maar aangezien ik de keer ervoor te lang gewacht had en op me kop kreeg van de gyn heb ik toch maar geluisterd wat uiteindelijk mezelf zowel lichamelijk als geestelijk rust heeft gegeven)

veel sterkte

3. Nala89

Nala89 Bekend lid

3 feb 2014
    687
    0
    0
    Zo herkenbaar, ik heb ook gedacht is dit het allemaal wel waard. Ik kotste me helemaal leeg de eerste 14 weken. Zelfs van geuren al. Inmiddels 31 weken zwanger en kan me eigenlijk de eerste 14 rotweken bijna niet meer voorstellen.

Ja het is het allemaal waard. Geloof me 💙

4. Gister bij de huisarts geweest. Moet nu gewoon echt 3x daags de emesafene nemen. In de hoop dat t helpt. Er waren nog geen ketonen in mn urine, maar de voedingsstoffen wel laag, en er kwam uit dat ik een erge blaas ontsteking heb. T liefste zag ze me in t zkh, maar overlegt ivm eten enzo. En moest vandaag weer inleveren om te testen. Nog geen ketonen, dus volgende week weer een test en voor de blaasontsteking. Heb AB kuur gekregen, en we zien t wel.
    Ben vandaag dood op, spugen valt mee. Maar oh, ik kan zo slapen!

Deel Deze Pagina