zal ze doorslapen morgenavond?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door zonnetjes, 30 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

van de week werd er een flinke mat afgestoken en Joey sliep gewoon door. Dus ik verwacht geen moeilijkheden

2. Lara11

Lara11 Niet meer actief

haha, waar die kinderen niet doorheen slapen! Mijn buurman is net even flink tekeer gegaan met een schuurapparaat, 10 minuten nadat ik haar in bed legde. (het is door het hele huis te horen, en niet zo zachtjes ook) Ik liep met kromme tenen, maar madam slaapt er doorheen. Dus ach, ik maak me maar niet te druk om morgen. (ben wel blij dat we gewoon thuis zijn)

3. Tamio

Tamio Niet meer actief

Vorige week ging ineens het rook-alarm af op haar kamer. Mijn oren piepten ervan maar Noni sliep prinsheerlijk door.
    Waar ik wel bang voor ben is dat ze moeilijk slaapt in haar campingbedje, want we gaan naar vrienden. Ik heb deze week wat geoefend (overdag in het campingbedje laten slapen) maar ze valt er niet makkelijk in in slaap.

4. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    Morgen zijn wij ook niet thuis we zijn bij mijn pa en daar slaapt ze altijd goed in het ledikantje, en als ze wakker wordt ervan laat ik haar wel gewoon meekijken naar het vuurwerk door het raam, dan weet ze tenminste wel waar die herrie vandaan komt, ben benieuwd en als ze slaapt maak ik haar daarna toch wakker om weer mee naar huis te gaan.

5. Natascha30

Natascha30 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.157
    0
    0
    Twente
    hier nog nooit 1 wakker gehad door vuurwerk

6. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Ik ben ook vreselijk benieuwd. Tot nu toe gaat het nog goed. Bij een knal (lijkt wel een bom) zo af en toe is er niets aan de hand. Maar als het aan 1 stuk doorgaat (bv. duizendklapper) dan is ze wel wakker, jammert even en slaapt (zodra het rustig is) verder. Ik denk dat ze vannacht tegen 00.00 wel even wakker zal zijn, want het wordt voor haar raam afgestoken. Maar dan mag ze beneden even meekijken voor het raam en gaat daarna (na een troostflesje) weer naar bed. Vaak is het rond 00.30 erg stil, want dan zijn alle jongelui (van die harde knallen) de stad in.....
    We zullen zien, je kunt er toch niets aan doen....

7. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    vanmiddag zijn ze hier aan de kant van haar kamertje aan het carbidschieten geweest, het huis trilde ervan, maar sophie heeft ruim 3 uur geslapen :confused:

8. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

:) :)

Hier was het ook keihard aan de gang vanmorgen en vanmiddag en meneertje heeft ook heerlijk doorgeslapen. Hopelijk slaapt hij ook vannacht door.

9. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Ik zou verwachten dat ze door zou gaan slapen. Maar aangezien ze snotjeverkouden is en regelmatig moet hoesten is ze nu om de haverklap wakker. En tja als je al neit zo diep slaapt wordt je ook eerder wakker van zoiets als vuurwerk natuurlijk. Dus ik houd er ernstig rekening mee dat ze wel wakker wordt straks weer.

10. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    Belgiƫ
    Hier al een enkele harde knal gehad, ik hoorde het zelfs door de babyfoon maar Alyna slaap tot nu toe verder.Ben benieuwd hoe het straks gaat, er is niks aan te doen maar vind het wel een beetje zielig als ze wakker wordt.

11. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Hoe is het bij jullie?

Hier ligt madame lekker te slapen! Zelfs wanneer er zojuist een mat word afgestoken op zo'n 10 meter afstand van haar raampje :) !

Had het niet verwacht, maar ben er wel heel blij om!

12. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Hier ook geen kick. Ligt heerlijk te knorren!

13. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    Belgiƫ
    Hier ook geen kik gegeven! :D

Ben superblij moet ik zeggen. :)

Hoe is het bij jullie kleintjes allemaal gegaan?!

14. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Mason was om 22.30 wakker. Om 23.15 lag hij weer in bed en heeft heerlijk door alle herrie heen geslapen. :D

15. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Hier wakker en daarna weer om kw voor 3 en toen om half 5 en toen om half 6 en toen maar op :(
    Maar eerlijkheidshalve moet ik zeggen dat ik denk dat het meer van dr verkoudheid en dr hoesten komt dan door het vuurwerk

16. mik2sept

mik2sept Fanatiek lid

19 jun 2006
    1.271
    0
    0
    Hier heeft sven eerst door alle knallen heen geslapen... daarna was er iemand even boven wat pakken en toen had hij zich wakker gehoest.

Wij waren op visite en hij is even mee naar beneden gegaan, nog even ons drankje rustig opgedronken, want meneer was de vrolijkheidzelve.
    Toen naar huis gereden (2 minuten) en op bed gelegd. HIj was zo weer in dromenland...
    Dus er verder gelukkig geen last van gehad...

BEste wensen allemaal!

17. lucky

lucky Actief lid

22 jun 2006
    494
    0
    0
    Ons ventje was om half elf wakker en heeft meegekeken naar het vuurwerk, vond hij erg leuk. Wij gingen om half een naar bed en hij dus ook, wel even gehuild maar daarna lekker geslapen tot kwart over acht vanmorgen.

De beste wensen voor iedereen!

18. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Jemig, ik heb me echt druk gemaakt om niks. Mortieren gingen voor haar raam af, ik moest zelf oordoppen in doen tegen het geknal.....En Tess? Ze sliep werkelijk door alles heen en werd vanmorgen om 8.00 vrolijk en uitgeslapen wakker....ha ha ha.

Ik hoop dat jullie kindjes ook zo lekker doorgeslapen hebben!

19. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Joey heeft heerlijk doorgeslapen!
    Gelukkig dacht ik dat vooraf al, dus heb me nergens druk om gemaakt

20. Vera

Vera Fanatiek lid

17 apr 2006
    2.604
    1
    0
    Hier hebben beide kids overal doorheen geslapen gelukkig.

Deel Deze Pagina