zal ze doorslapen morgenavond?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door zonnetjes, 30 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lara11

Lara11 Niet meer actief

Hier heeft ze beter dan ooit geslapen! Om 4 uur vanochtend even een klein piepje, ging na 10 sec over, dus we hoefden niet op te staan... De knallen waren keihard en de babyfoon leek bijna te ontploffen maar ons meisje heeft heeerlijk geslapen!

de allerbeste wensen!
    Amber

2. mamavanukkie

mamavanukkie Fanatiek lid

2 jul 2008
    3.253
    16
    38
    Brabant
    Hier heeft meneer door alles heengeslapen. de babyfoon sloeg voluit en geen kik :D ben zo trots op mijn mannetje.Hij is gewoon om 8 uur naar bed gegaan. om half 5 werd hij wel even wakker, maar dat was van zijn verstopte neus. weer lekker verder geslapen van kwart voor 5 tot kwart over acht. heerlijk

fijn dat jullie kindjes het ook zo goed gedaan hebben!

groetjes, Miranda

3. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.069
    3.862
    113
    Hihi, ons dochtertje van vandaag precies 17 maanden heeft heerlijk door alles heengeslapen. Werd vanmorgen bij zevenen wakker. Onvoorstelbaar, want we hadden aardig wat vuurwerk.

4. girlpower mama

girlpower mama Actief lid

6 dec 2006
    258
    0
    0
    Assistent filiaal manager
    Amersfoort
    wij hebben de oudste wakker gemaakt. hij is bang voor die knallen.
    en de kleine meid lag verstijfd in haar bedje. heb haar de fles gegeven om half 1 en toen heeft ze door geslapen tot half 8.

5. jantina

jantina Fanatiek lid

13 aug 2006
    1.551
    0
    0
    Hier ook heerlijk geslapen..
    van half 7 tot vanmorgen kwart voor 9...

6. lindavg

lindavg Fanatiek lid

25 feb 2007
    1.458
    0
    0
    Verkoopster in speelgoedwinkel
    Hoogvliet
    Hier in eerste instantie ook er door heen geslapen en de knallen waren af en toe niet misselijk.

Alleen werd mevrouw om 1 uur wakker, om vervolgens pas om 3 uur weer te gaan slapen.
    Want ja ze waren hier nog niet klaar met knallen.

7. Linda86

Linda86 VIP lid

Milan werd precies op het moment dat mijn vriend en ik elkaar gelukkig nieuwjaar wensten wakker :). Hoorde we 'm er ineens doorheen huilen, terwijl de knallen een half uur daarvoor nog veel harder waren. Om half 3 is 'ie uiteindelijk aan de tiet weer in slaap gevallen ;).

8. Lon enTijn

Lon enTijn Fanatiek lid

23 mrt 2007
    1.783
    0
    0
    Hij is om 0.15u wakker geworden van het geknal. Ik heb hem even mee naar beneden genomen en we hebben samen naar het siervuurwerk gekeken. Hij vond het prachtig.
    Om 1.00u is hij weer naar bed gegaan. Het duurde wel even voordat hij sliep. Maar hij heeft wel uitgeslapen tot 10.00u! :confused:
    En wij dus ook, heerlijk!

9. Sweetvienna

Sweetvienna Fanatiek lid

10 jul 2007
    2.092
    0
    0
    Hier heeft hij er gewoon doorheen geslapen! Had ik echt nooit verwacht aangezien hij normaal van alles wakker wordt en een lichte slaper is. Ik was helemaal verbaasd en ben nog wezen kijken of hij niet met grote schrikogen in bedje lag te luisteren maar hij lag diep in slaap!

10. Lara1978

Lara1978 Bekend lid

14 nov 2007
    614
    0
    0
    Mijn meisje werd om 23.45u wakker en na een lekker slokje melk hebben we gezellig met zijn drietjes door het raam naar het vuurwerk gekeken! Ze vond het prachtig!
    Het was mijn perfecte manier om het nieuwe jaar te beginnen! Met zijn drietjes! :D

11. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    hier ook zo'n lekkere doorslaper, geen kik gegeven!

12. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Dochter werd om 0:10 wakker van de knallen of flitsen. Haar goed ingepakt mee naar buiten genomen en het vuurwerk gekeken. Ze vond het prachtig. om 1:15 zijn we naar huis gereden en om 1:30 lag ze weer lekker in haar bed. Ze sliep tot 9:30 uit en wij dus ook lekker!

Happy new year!

13. Jelle werd zo rond kwart over 12 wakker van het geknal, wist niet echt wat er allemaal aan de hand was. Ik heb hem uit bed gehaald, dik ingepakt, en toen zijn we even buiten gaan kijken. Buren hadden een vuurkorf buiten staan, dus daar was het lekker warm. En Jelle heeft met open mond en wijdopen ogen rondgekeken naar alle lichtflitsen. Tegen 1 uur lag ie weer op bed, was vanmorgen wel wat eerder wakker helaas ;)

14. Fiene

Fiene Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.432
    0
    0
    Hier lagen ze allebei voor pampus. geen kik gegeven, vanmorgen pas om 9 uur wakker, dus ideaal!

15. kat

kat Fanatiek lid

21 mrt 2006
    1.402
    2
    0
    Dewi heeft door alles heen geslapen. We waren bij vrienden dus we moesten haar nog mee naar huis nemen.

Ze heeft zelfs nog nooit zo lang geslapen en wel tot 8.15uur (normaal stipt 6.30uur).

16. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Jelle is zelfs door de strijkers heen geslapen, (Strijkers in een put gooiesn is zoooo leuk :rolleyes: ) terwijl hij normaal al wakker word als de kat iets te hard miauwt op de gang... :) Hij lag er voor zijn doen ook laat in, pas om 20.30, dus misschien heeft dat ook geholpen...

Om 1.45 heb ik hem uit bed gevist en warm ingepakt, naar huis gereden, flesje gegeven en hij heeft heerlijk geslapen tot 9.15... :D

17. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Robyn heeft ook heerlijk geslapen. Ze is 1 keer een beetje wakker geworden omdat ze haar speen kwijt was. Helaas besloot ze wel om wakker te worden toen papa en mama naar bed wilden (rond 6uur). Maarja ze is verkouden en haar neus zat half dicht en ze heeft last van haar oortje :(

18. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.817
    4.057
    113
    Demi heeft ook lekker doorgeslapen al waren de kanllen echt belachelijk hard.

19. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Nou Louise heeft helemaal niet geslapen... met het vuurwerk was ze helemaal hyper, ze vond het fantastisch en riep de hele tijd pang pang pang... echt heel schattig maar toen de sensatie eraf was werd ze heeeeel erg huilerig want ze was oververmoeid maar slapen ho maar... UIteindelijk zijn we om 2.15 naar huis gegaan en voor we de straat uitreden sliep madam om pas om 11 uur vanochtend wakker te worden.

20. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Kevin heeft er helemaal doorheen geslapen, 22:30 laatste voeding en wakker geworden om 03:30 :)

Deel Deze Pagina