Mijn hemel... wie weet wat mijn kleintje heeft? Zl is 8 mnd en normaliter een leuk en vrolijk kereltje. Heeft 3.5 wk terug longontsteking gehad maar na ab kuur is dat weg. (Zlfs toen vrolijk). Dit zat er overigens al ff maar werd niet echt serieus genomen tot kleine bij gastouder nog maar slecht wkkr werd en al dagen tegen 39.5 had. Hij hoest sinds 2 weken weer maar volgens de arts is er niks aan de hand. De virussen duren lang nu wordt aangegeven. Kleine krijgt normaal rond 20 u een laatste maar klein flesje. Deden we dat niet wordt hij om 22 2 en 6 u wkkr. Normaal slaapt hij van laatste flesje tot 7 u. Overdag wel altijd korte slaapjes. Wij willen wel graag stoppen met de laatste fles maar als we dat niet doen wordt hij continu wakker. Alsof hij dan de hint gemist heeft, heel vreemd. De laatste 2 weken is een drama. Slaapt zelfs in de avonden niet meer. Huilt veel in bed en is niet vrolijk. Is meeeegggaaa moe maar blijft slecht slapen. Wat doe ik verkeerd of is dit een sprong?? Zl is 2 wk terug op nacontrole geweest bij arts. Deze week weer gebeld maar ze doen er niks aan omdat er geen koorts is. (Volgens mij staat er overbezorgde moeder in het scherm als ik bel). Wat denken jullie? Hij is soms overigens wel vrolijk en maakt geen zieke indruk ofzo.. uiteraard wel het hoesten....
Jeetje sterkte ermee! Het komt wel over als een sprongetje.. kijk het even aan. Hij is gelukkig niet ziek en maakt ook geen zieke indruk. Wanneer mijn zoontje (7 maanden) een sprongetje maakt doet hij alles behalve wat hij normaal gesproken wel doet. Dus geen dutjes meer en mocht er toch sprake zijn van een dutje dan is het echt een van max 30 min. Al is hij nog zo moe hij geeft zich niet over, super super vermoeiend!!!!!! Sterkte!