Hebben jullie er wat van gemerkt bij jullie kinderen? En hoe lang duurde het? Onze dochter kan en wil ineens wat nieuwe dingen (o.a. mama zeggen, goed rondrijden op haar auto, aan onze handen lopen) Aan de andere kant vraagt ze veel aandacht, wil de hele dag t liefste opgetild worden en kan enorm krijsen als ze haar zin niet krijgt. Ze doet ook erg lange slaapjes vind ik. Vandaag bijv 7:00 wakker, om 8:30 weer naar bed en ze slaapt nu om 12:00 nog steeds
Heb hier ook een heel hangerig baby. kan ook goed slapen, alleen is het geschreeuw elke keer als ik hem in bed leg. Verlatingsangst. Staart opeens naar dingen, eet niet goed meer. Maar ja ze moeten erdoorheen komen. Hij wil hele dag verstoppertje spelen. Dat is wel heel leuk.
Hooguit een weekje jengelig, miepen, slecht slapen. Maar ook verkouden, kiesje door. Dus waar het nou aan lag??
Hier niks van gemerkt, terwijl ik hoorde dat de 11 maanden sprong zo heftig kon zijn! Hier alleen een lastige periode gehad met 8/9 maanden
Hier net achter de rug (ze heeft ze altijd meteen in de eerste week die zou kunnen volgens het boek 😁. Ik vond het een hele pittige, echt wel een week of drie/vier zeer aanhankelijk, opeens niet meer doorslapen etc. Ik heb haar trouwens veel in de draagzak in dit soort periodes