Zalando 10 euro korting

Discussie in 'Gratis en aanbiedingen' gestart door jippie01, 6 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jippie01

jippie01 Bekend lid

25 mrt 2011
    846
    114
    43
    Vrouw
    Is er iemand die bij toeval nog een zalando kortingscode heeft liggen waarmee je 10 euro korting krijgt vanaf 50 euro en die er niks mee doet/m niet gebruikt?

2. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
  3. Moess

Moess Niet meer actief

Ik heb je een pb gestuurd

4. jippie01

jippie01 Bekend lid

25 mrt 2011
    846
    114
    43
    Vrouw
    Super!
    En dochters ook thanks vd tip. Maar is helaas boven t bedrag wat ik wil bestellen.

5. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    Sorry, ik wil je niet belachelijk maken, maar dit is stiekem wel een beetje grappig! Codes zijn niet persoonlijk ofzo. 1 code kan wel duizend keer gebruikt worden :cool: ;) Alleen vaak niet door dezelfde persoon, omdat websites iets hebben ingebouwd tegen dubbel gebruik. (kijk maar naar die HM-codes)
    Iemand hoeft je dus ook geen PB te sturen alsof het een soort geheim is maar kan dat gewoon hier neerzetten :)

6. maansneeuw

maansneeuw VIP lid

14 nov 2011
    9.867
    992
    113
    Verslaafd aan namen zoeken
    Nederland
    Voor wie nog zoekt:

10 euro tegoedbon, kortingscode:
    AZZAZP4F

* Geldig op www.zalando.nl tot 14/12/2015 bij een minimae bestelwaarde van 60 euro. Zalando Lounge artikelen zijn uitgesloten. Sommige merken kunnen uitgesloten zijn. Niet geldig in combinatie met andere acties of kortingscodes. Niet inwisselbaar voor contant geld.
    Eén keer bruikbaar per klant. (< dat lees ik ook nu voor het eerst pas goed haha, bedankt Betty Barclay)

Deel Deze Pagina