Even lachen...

Discussie in 'De lounge' gestart door Feline31, 21 sep 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Feline31

Feline31 Bekend lid

11 feb 2017
    927
    588
    93
    Ik ben 5 weken zwanger. We zijn nu een weekend weg met de schoonfamilie. Ik ben nogal een droge witte wijn drinker samen met een paar anderen..
    Ik had dus 1 lege fles gevuld met een alcoholvrije wijn; was lang zoeken naar 1 die qua kleur dichtbij kwam..
    Ik deed dus alsof ik per ongeluk *ach wat dom* twee flessen opende. Ik of mijn vriend deed de hele avond wijn in zodat ik de juiste wijn kreeg..
    Vanochtend ... zie ik mijn schoonzus de twee flessen bij elkaar indoen zodat er meer plek is in de koelkast!!
    Dus we hadden we bedacht dat mijn vriend die avond in zou schenken; zou zeggen dat de wijn niet meer lekker is daardoor .. weg gooien en klaar...
    Werd er ineens tijdens het avondeten al witte wijn ingeschonken !! Dus mijn schoonmoeder en schoonzus dronken die gemixte wijn.. we hadden het niet meer !! Als ze dit straks weten ...

Lottel, denanja, Waxinelichtjes en 12 anderen vinden dit leuk.
  2. Ysabella

Ysabella VIP lid

27 jan 2017
    9.042
    16.548
    113
    Net als bij kleine kinderen de druivensap (hoe toepasselijk) verdunnen. :roflmao::roflmao::roflmao:

3. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    En hoe heb jij je met het eten onder de wijn weten uit te kletsen? :D

En gefeliciteerd met je zwangerschap.

hummeltje5 vindt dit leuk.
  4. Feline31

Feline31 Bekend lid

11 feb 2017
    927
    588
    93
    Ik drink meestal alleen in de avond als dochter op bed lig.
    En nu wijnglas meegenomen naar de keuken, wijn weg gegooid en gevuld met gele ranja. Mijn vriend weet dit nog niet die zit me steeds verbaasd aan te kijken als ik een slok neem!

5. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.507
    13.797
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Hahaha fantastisch dit :D

Gefeliciteerd met je zwangerschap! :)

6. Waxinelichtjes

Waxinelichtjes Fanatiek lid