Ik ben 5 weken zwanger. We zijn nu een weekend weg met de schoonfamilie. Ik ben nogal een droge witte wijn drinker samen met een paar anderen.. Ik had dus 1 lege fles gevuld met een alcoholvrije wijn; was lang zoeken naar 1 die qua kleur dichtbij kwam.. Ik deed dus alsof ik per ongeluk *ach wat dom* twee flessen opende. Ik of mijn vriend deed de hele avond wijn in zodat ik de juiste wijn kreeg.. Vanochtend ... zie ik mijn schoonzus de twee flessen bij elkaar indoen zodat er meer plek is in de koelkast!! Dus we hadden we bedacht dat mijn vriend die avond in zou schenken; zou zeggen dat de wijn niet meer lekker is daardoor .. weg gooien en klaar... Werd er ineens tijdens het avondeten al witte wijn ingeschonken !! Dus mijn schoonmoeder en schoonzus dronken die gemixte wijn.. we hadden het niet meer !! Als ze dit straks weten ...
En hoe heb jij je met het eten onder de wijn weten uit te kletsen? En gefeliciteerd met je zwangerschap.
Ik drink meestal alleen in de avond als dochter op bed lig. En nu wijnglas meegenomen naar de keuken, wijn weg gegooid en gevuld met gele ranja. Mijn vriend weet dit nog niet die zit me steeds verbaasd aan te kijken als ik een slok neem!