minimaal 50% korting op merk kinderschoenen

Discussie in 'Gratis en aanbiedingen' gestart door leandrotje, 26 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. leandrotje

leandrotje Fanatiek lid

25 nov 2009
    1.912
    333
    83
    NULL
    Assen
    op zoek naar kinderschoenen voor je kleine?

in assen zat altijd een zaakje maar die is weg en verkoopt de rest via hun webwinkel met minimaal 50% korting!

ik heb dus leuke schoentjes voor mijn dochter uitgezocht, dan is het leuk om goeie merkschoenen te kopen zoals shoesme of bardossa ofzo!

vanaf maat 18 t/m volwassen maat!

www.tgrietjevanhans.nl

2. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

Leuk winkeltje, zij overtreden wel de wet koop op afstand. Internetaankopen mogen binnen 8 dagen volgens de wet ongedaan gemaakt worden en zij zeggen omdat je korting krijgt mag je het niet terug sturen. Opletten dus als je hier wat koopt...

3. Mamajuf

Mamajuf Fanatiek lid

22 apr 2009
    1.213
    0
    36
    peuterjuf
    Noord Nederland
    wat lees ik nu is Hans van Grietje weg ??
    Leuke winkel was dat. Daar heb ik ook de 1e schoenen van mijn zoontje gekocht !!
    Ik heb nu leuke shoesme gkocht bij top merk. Daar verkopen ze schoenen van Ziengs voor weinig. (wel een zeer wisselende collectie. De ene keer leuke schoenen en de andere keer valt het tegen)

4. Mamajuf

Mamajuf Fanatiek lid

22 apr 2009
    1.213
    0
    36
    peuterjuf
    Noord Nederland
    ha ha grappig. Ik open net de site van de winkel en zie meteen de 1e schoentjes van Stijn !! Die mooie zilveren gympen met nummer 14. Ben er nog steeds verliefde op :)

5. 79mama79

79mama79 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.459
    0
    0
    Niet goed, geld weg Artikel.....

Klinkt niet echt aantrekkelijk, de prijzen daar in tegen weer wel.... Hm twijfel!

6. leandrotje

leandrotje Fanatiek lid

25 nov 2009
    1.912
    333
    83
    NULL
    Assen
    ja hij is inderdaad weg!

ik heb ook al bij tms gekeken (topmerk schoenen, hihi) maar mijn dochter begint nu met lopen, ze is al 1 jaar maar is heel klein, 69 cm en schoenmaat 17/18 dus er is gewoon heel weinig keuze!

en bij tms vind je dan niks, alleen in die speciaalzaken en dan ben je gewoon giga veel kwijt, daarom was ik op zoek naar dit winkeltje, hihi.

ik woon zelf in assen trouwens, dus ik ga de schoentjes ophalen, scheelt weer verzendkosten :)

7. Ilona1986

Ilona1986 Bekend lid

23 jun 2012
    520
    0
    0
    Tilburg
    Oh wat hebben ze er een leuke schoenen voor de meiden :)

Maar uhmzzz....niet goed geld weg ? klinkt nou niet echt aantrekkelijk ha ha ha :D

8. MommyLoves

30 okt 2011
    99
    0
    0
    NULL
    NULL
    Is t allemaal wel betrouwdbaar kwa levering e.d? Los gezien van de niet goed geld weg.

9. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Ik heb woensdagavond laat een paar schoentjes besteld voor mijn zoontje.
    En gisteravond, na het eten kwamen de schoentjes al!
    Netjes ingepakt, keurig verzonden hoor en de schoentjes zijn top!

10. leandrotje

leandrotje Fanatiek lid

25 nov 2009
    1.912
    333
    83
    NULL
    Assen
    hey,

ja hoor, is allemaal goed.
    zijn ook gewoon goede schoenen voor een mooie prijs!

ik heb ze natuurlijk opgehaald en je mag ze dan binnen 2 dagen ruilen, dus ik vond dat prima, was gelukkig niet nodig!

Deel Deze Pagina