zalando met hun irritante reclames!

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door mellepel25, 16 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aszz

Aszz Niet meer actief

Wat wel nasty is, zijn die vieze behaarde billen in het begin van de reclame. Ik schoof net een hap nasi met babi pangang naar binnen, smakelijk....

2. glimworm

glimworm Niet meer actief

tja en is het niet Zalando dan wel weer die vreselijke Carglass reclames :x:x:x

Volgens mij is het toch wel algemeen bekend dat heel Nederland daar schijtziek van word, en volgens mij loopt het daar echt niet storm sinds dat ze er zoveel reclame voor maken maar ze bijven het toch iedere keer weer uitzenden grrrrr....

Ik kan me trouwens ook vreselijk irriteren aan de reclame voor Telekids, met dat vreselijke deuntje, ze zenden die reclame zelfs om 1 uur s'nachts nog uit, dat zal echt effect hebben, dan liggen alle kinders te knorren in bed ;)

3. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Mijn meisje begint al te gillen als de Zalando reclame begint......helaas heeft ze geleerd bij opa en oma:(

4. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Domme reclame ja, echt dom. Maar wel net op tijd een nieuwe want ik kon die andere al helemaal meepraten, das pas eng!

Moet je vooral die vrouw eens zien kijken die naast die wat dikke man staat. Hij begint dan te gillen en zij kijkt 'm aan... dan ZIE je gewoon dat er een lichtje gaat branden bij haar en dat ze denkt: verrek, nu moet ik gillen! En dan begint zij dus te gillen. Heel nep... K-reclame!

5. jannanas

jannanas Fanatiek lid

10 nov 2007
    1.816
    1.700
    113
    Als die de loden leeuw niet gaat winnen eet ik mijn schoen op ( en dan komen er geen nieuwe van Zalando!)

6. Malibu Stacy

Malibu Stacy Actief lid

13 dec 2010
    204
    0
    0
    Limburg
    Mijn zoontje vind het ook een geweldige reclame hij doet dan ook de 'aaahhhhh' mee! Daarom vind ik het juist een leuke reclame!

7. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Meest irritante reclame ooit!

8. Babyonderzoek

4 mrt 2011
    42
    0
    0
    Student

Mijn god ja, die telekids reclame komt constant sávonds op tv.'' Kom maak een big splash'', dat mens maakt me helemaal gek haha

9. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik vind die van Zalando wel leuk omdat mn dochter lekker mee gilt haha :)

10. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    ik vond die eerste reclame van hun wel geinig... mijn oudste dochter kent hem helemaal uit haar hoofd :p inclusief het gillen :p de andere vind ik een beetje teveel van het goede...

11. Je bent blond ja, als je denkt dat dat is moet zijn :D
    Cursusje Nederlands? (geintje hoor :p)

Die nudistencamping is belachelijk, die reclame slaat nergens op. Die eerste vond ik wel grappig, zal wel komen doordat ik het me als schoenenfan helemaal voor kan stellen :D schoenen, schoenen, overal schoenen! Het wordt gauw irritant als je geluid hard staat, dat wel..

12. mellepel25

mellepel25 Actief lid

30 apr 2010
    398
    1
    18
    Het komt gewoon omdat die blonde het woordje zijn zo dom uitspreekt:p en daarbij ben ik een limburger:p

Reclame steekt echt dom in elkaar. Ik heb idd eens gelet op die meid naast die dikkerd...ziet er echt zo dom uit!

13. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

Had ik ook, omdat hij zegt "uitdoen" en die meiden zo teleurgesteld, maar ook ergens gehoorzaam reageren.

14. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Ja super irritant, hadden ze wel wat leukers voor kunnen bedenken.
    Reclame van loi vind ik wel grappig.

15. Maddie

Maddie Fanatiek lid

15 sep 2009
    1.391
    184
    63
    Het hoge Noorden.
    Verschrikkelijke reclame, en super slechte "voice-over".
    Mijn zoontje moet altijd huilen van die reclame.. Hij vind het eng, al is het gelukkig al iets minder geworden en huilt hij er nu niet meer van, hij kijkt wel heel angstig. Van dat nieuwe spotje trekt hij zich gelukkig niks aan.

16. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Och dat ik dit topic nu pas vind! Ik vind het ook echt zo´n karige goedkope rotreclame :)
    Kwaliteit drol en irritante ´acteurs´.
    Ga ook echt nooit op die site kijk, de naam alleen al... Zalando.. blugh

17. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Het is toch te verschrikkelijk voor woorden!!
    Ik krijg al de kriebels als ik er alleen al aan denk.

18. tulip

tulip Niet meer actief

het is een leuke site, maar die reclames: vreselijk

19. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    haha.dochterlief.is.hier.ook.zwaar.fan.
    Gaat.dan.ook.gillen
    :)

(excuus..spatie.kapot)

20. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

vind de reclame vreselijk.

De eerste recelame heeft de jongste hier nachtmerries van gehad. Ze word in mei 2, maar als die reclama kwam begon ze keihard te huilen. Of heel zielig ''mama mama'' te roepen.

En nu de 2e ik vind het weer zo drama reclame. Dat irritante gegil pffff....

Dochter heeft de 2e reclame nog niet gezien, doe het ook maar niet aangezien er nog meer gegil in voor kom.

Deel Deze Pagina