Wie het eerst komt, wie het eerst maalt.. (laat je even weten wanneer je ze 'genomen' hebt.. dan hoeven anderen niet teleurgesteld te worden) MBF SRV X9H VRF 9MR JHT GHB VJB GLL 9F2 JXB 9BH 2BV LGB JJF TFJ 2V2 S9G VFS XTV JMT TXF XVS MFS THV FVF FRG LBX 2BS JS9 SR9 VBG HXB RJ8 JXR 9VF FH2 J9H XVX LMS T2H J9R 9GH RVB FJF LRT 29J LGX 9GG H2G GFR HVJ MTG TRF 2T9 GMV F9J.
Alleen de laatste 6? Bedank mijn schoonmoeder maar... ik heb 1000 punten staan dus alles wat zij mij nu stuurt, zet ik maar hier neer... kunnen we er tenminste nog iemand een plezier mee doen! Oja.. voor dat je iets koopt via Optimel.. check even of je niet MEER betaald dan in de winkel
Denk zo heeft een ander (of misschien nog wel meer dames) ook een paar extra punten En het even checken had ik eerder al eens in de gaten hihi. Bijna iets gekocht via Optimel, Google even en 'oh toch niet zo goedkoop' hihi.
nog beschikbaar! mbf srv x9h vrf 9mr jht ghb vjb gll 9f2 jxb 9bh 2bv lgb jjf tfj 2v2 s9g vfs xtv jmt txf xvs mfs thv fvf frg lbx 2bs js9 sr9 vbg hxb rj8 jxr 9vf fh2 j9h xvx
enige dat ik interessant vind bij optimel zijn de kortingen op dagjes uit.. de artikelen zijn vaak duurder of gelijk aan bedrijven waarbij je geen optimel euros hoeft in te leveren..
Ja ik greep gisterenavond al mis terwijl er nog 3 codes over zouden zijn maar die deden het ook niet meer. Dus ik hou me aanbevolen mocht iemand nog een paar codes over hebben...