Ik ben op zoek naar leuke wieg hoeslakens en lakentjes. Heb eigenlijk al een beetje in mijn hoofd wat ik wil maar dacht wie weet heeft er iemand nog leuke ideeen ? Ik dacht aan een ruit wieghoelaken met een leuk lakentje eroverheen. Nu vind ik de hoeslakens wel maar dat zie ik er geen leuk lakentje bij. We verwachten een jongetje. Wie heeft er ideeen of kent leuke sites ?
cottonbaby Baby- & kinderwinkel S-factory uit Horst aan de Maas verkoopt lekker, comfortabel beddengoed, waaronder lakens, lakentjes (Taftan, Cottonbaby, Room Seven, Tureluur Kids) voor iedere babykamer of kinderkamer. Bedding. Care products, katoen, ruit, boer en ik zelf heb deze http://www.villa-vrolijk.nl/slapen/wieglakens/wieglaken-met-britse-ruit-cottonbaby.html en deze http://www.trappelzak.nl/koeka-beddengoed/koeka-laken-kruisje/
Ik weet er zo veel, Zal er een paar opzetten, meestal laten ze alleen hun ledikantlakens zien maar die zijn er ook altijd in wieg/kinderwagen formaat. www.coolspetito.nl www.anel.nl www.babouchedesign.nl www.jollein.nl www.funnies.nl
Ik heb 1 van cottonbaby, en dan die met de kleine ruit in het lichtroze. Deze heeft een mooie witte sierlijke rand. Daaroverheen heb ik een lichtroze dekentje. En heb een lichtroze hoeslaken. Lijkt echt heel mooi! Op de foto kun je het een beetje zien.
Kado met naam logo | gepersonaliseerde baby kado's en kinderkadootjes | Bulbby heeft super leuke die je kan laten bedrukken. Heb ik ook gedaan en hij is super mooi. groetjes kim
Ik weet niet of je zelf een beetje handig bent met de naaimachine of misschien ken je iemand die het voor je kan doen? Want als je momenteel een stoffenwinkel in loopt of op de markt kijkt liggen de schappen vol met leuke ruitjesstoffen in alle soorten en maten en vaak helemaal niet duur (zeker op de markt niet). Mijn moeder heeft voor ons alle lakentjes gemaakt (voor wieg en ledikant) voor minstens de helft van de prijs in de winkels. En ze zijn nog uniek ook!
Volgens mij heb ik dezelfde als Consider, maar dan voor een wiegje en in het rood. Kijk maar in mijn album. Ik wist ook niet wat we kregen, een jongen of een meisje en heb een rood met wit kamertje gemaakt.