Heeft vk geslacht verraden?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Babyopkomst, 15 mei 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babyopkomst

Babyopkomst Bekend lid

3 nov 2017
    530
    337
    63
    Ik was net bij de vk en omdat ze twijfelde over de ligging heeft ze een echo gemaakt. Inderdaad ligt het in stuit.

Toen zei ze 'ik kijk ook of de billen al zijn ingedaald '

Ik zie het verschil tussen hoofd en billen nog niet eens op een echo, laat staan geslacht. Ze zei ineens ' weet je het geslacht eigenlijk? ' ik zei nee. .. ooooooh zei ze, dan draai ik snel weg. Het was al vol in beeld.

Ik zei 'heb jij het gezien? ' toen zei ze, ja, het was heel erg duidelijk zichtbaar, geen twijfel mogelijk.

Even later begon ze...ach kijk dan. ..het neusje is precies van (naam mijn zoon) en het mondje ook.

Duidt dit op een jongen? ? Ook omdat ze zo zei 'absoluut geen twijfel mogelijk' dan denk ik. ..piemel is heel wat anders dan plassen. .zou ze daar op doelen of beeld ik me maar wat in?

2. Fee89

Fee89 Fanatiek lid

23 aug 2013
    2.349
    808
    113
    Gent
    Neen hoor hier was de gyn ook volledig vol overtuigd van meisje. zou er niet teveel achter zoeken.

3. Nixter

Nixter Fanatiek lid

14 jul 2016
    1.659
    1.337
    113
    vlakbij Amsterdam
    Dat het overduidelijk is, hoeft absoluut niet te wijzen op een jongen hoor.
    Toen mijn zusje zwanger was zei de echoscopiste; als dit nog een jongetje wordt, eet ik mijn schoen op.
    Ook een meisje kan echt overduidelijk te zien zijn.... Dus daar zou ik niet teveel achter zoeken...

4. pietje1987

pietje1987 Niet meer actief

Nee hoor, daar hoef je niets achter te zoeken. Het is sowieso 50/50 en in het begin praatte de vk bij ons soms over hij en soms over zij.

5. MamaenMini

MamaenMini Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.649
    76
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Bij mijn echo zei ze ook: dit is overduidelijk en totaal niet te missen, dus ik dacht zoon want niet te missen maar toch een meisje.

6. Babyopkomst

Babyopkomst Bekend lid

3 nov 2017
    530
    337
    63
    Ah ok. Dan heeft ze het niet verklapt in elk geval. Ik dacht zelf logischerwijs dat een jongen beter te zien zou zijn. Ik heb de hele echo zelf mee gekeken maar heb ook niks gezien wat op piemel of plasser zou moeten duiden.

7. Jess93

Jess93 Fanatiek lid

9 sep 2014
    2.966
    2.294
    113
    Vrouw
    Houten
    Hier ook een overduidelijk meisje bij de 2e! Je zag mega duidelijk de schaamlipjes. De 1e was ook echt overduidelijk een jongen! Het hoeft dus niks te zeggen :) ;)

8. Mooncalf

Mooncalf Bekend lid

26 sep 2017
    810
    940
    93
    Vrouw
    Geboortefotograaf
    Denk het niet hoor. Op mijn geslachtsbepalende echo zei ze dat het met 100% zekerheid een meisje was. Absoluut geen twijfel over mogelijk ;) dus ook als het geen piemeltje is kan het overduidelijk zijn!

9. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Zoiets heb ik gehad met de 20 weken echo. Ik heb een kindje met lange benen. En de echoscopiste grapte iets over de nieuwe Doutzen. Ik zei zelf er achteraan of een basketbalspeler. Maar daar ging ze niet op in. Ik vond de opmerking wel apart.

Deel Deze Pagina