Hai meiden, Ik heb even een vraagje, weet iemand of ik nog wel acryl nagels mag zette Ben nu 8 weken zwanger en ben nagelstyliste, maar het is wel chemisch, dus vraag me af of het geen kwaad kan voor de kleine
Alleen met een goede afzuiging en een mondkapje op. En als je zelf merkt dat het niet meer gaat. Ik zelf ben er door benauwdheidsklachten mee gestopt.
Ja, die acryl is een straf goedje. Misschien morgen eens bellen met jouw leverancier? Deze weet misschien het antwoord. Zou inderdaad zien dat je goede afzuiging hebt, een mondkapje en misschien handschoenen aan.
Mijn nagelstyliste is beide zwangerschappen gewoon acrylnagels blijven zetten en mocht dit ook van haar vk. Ze had idd een goede afzuiging en een mondkapje voor. Zij werkt voornamelijk met het merk CND..
Ja hoor mag wel.. alleen grote kans dat ze niet meer blijven zitten door de hormonen Heb ik bij alle 3 de zwangerschappen gehad... dus hier 'kale' nagels 9 maanden lang
Dank dames voor de reacties, heb mondkapje en handschoenen aan, ventilatie staat aan, dus heb vandaag 2 klantjes gehad. Verlos zij ook dat het weinig kwaad kan Liefs
Ja zo lang je er geen last van hebt lekker doen Ik ben er mee gestopt door ademhalingsproblemen, vind zo jammer, want was lekker ontspannend. Succes met uhm je werk