Dag dames, Wil even wat ervaringen van jullie horen.... Ik ben nu 23,1 weken zwanger (mijn banner klopt niet helemaal).. Het is mijn eerste zwangerschap... Ik heb tot nu toe een soepele zwangerschap gehad, de enige 'klacht' die ik gehad heb, is dat ik steeds onwijs moe was, daar probeerde ik me dan zoveel mogelijk aan over te geven.... Moet zeggen dat de lichamelijke ongemakken wel wat toenemen nu: last onderrug, steken vagina, steken lies... Ik weet dat dit erbij hoort, dus daar klaag ik niet over.... Ik merk nu, dat hoe verder ik kom in mjn zwangerschap, ik me steeds meer zorgen begin te maken.... Wat voel ik in mijn buik? dat is anders dan gisteren... Is dat wel goed? Ik voel haar vandaag even niet.... Ik heb geen steken in mijn buik, maar wel steeds een gevoel van dat ik de buik voel, beetje lastig uitleggen, blijft vaag,sorry.... Nou ja, dit is niet echt goed voor mijn gemoedsrust, en dus ook niet voor de kleine meid in mijn buik.... Ik wil graag genieten, we hebben 3 weken terug een super 20 weken echo gehad, dus er is geen reden om uberhaupt ook maar reden te hebben tot zorgen..... Zijn er meiden die dit herkennen? Of ben ik heel raar? En, voor de volledigheid: ik geniet enorm als ik haar in mijn buik voel bewegen, onwerkelijk gevoel, elke keer weer emotioneel.... Ik zou graag wat minder willen piekeren/ nadenken over alles wat ik voel in mijn buik op momenten dat ik haar niet voel..... Groetjes!
Ik ben 20 weken zwanger van de eerste, maar ik herken je heel erg. Gelukkig heb ik geen klachten, maar merk wel dat ik meer let op de bewegingen van de baby. Vanmorgen voelde ik het bijv niet, normaal altijd. gelukkig had ik ook een afspraak bij de verloskundige staan, dus was daarna weer gerust. Aande andere kant denk ik, als het zo moet zijn dat deze zwangerschap niet goed af loopt, Dan is dat maar zo, hoe pijnlijk ook. Ik wil genieten dus dat ga ik doen!!
Lastig meid.. Als je zo onzeker bent is het dan geen idee om een doppler aan te schaffen? Kan je soms gewoon voor je eigen rust even naar het hartje luisteren
Ik heb het ook alleen ben ik al bijna 34 weken zwanger. Heb helemaal geen reden om me zorgen te maken want alle echo's zijn goed en de kleine groeit ook gewoon goed. Maar op de één of andere manier blijf ik me maar zorgen maken. Zodra ik hem even niet voel denk ik al, zie je wel... Het is trouwens mijn eerste zwangerschap en nooit een miskraam gehad of iets dus geen idee waar dit gevoel vandaan komt.
Toevallig heb ik op dit moment precies het zelfde, misschien omdat de baby nu wat rustiger is of omdat ik gewoon beetje gegroeid ben, maar tot 2 dagen geleden werd ik meer geschopt en nu is het sinds 2 dagen minder en dan krijg ik allemaal gekke gedachten. Nu heb ik over 2 dagen een afspraak en ik voel de baby ook maar toch ben ik wat onzeker
Ik heb ook nog dagen dat ik d'r minder voel.. Maar komt vast door de ligging .. En ze heeft natuurlijk nog genoe ruimte!
Ik ben ook om eerlijk te zijn ben ik ook wel onzeker...maar denk dat ieder vrouw wel heeft maar tegen mij zeggen ze ook:laat je niet gek maken geniet de tijd vliegt....dat weet ik het zal toch moeilijk zijn....en ik heb al keer miskraam gehad..en een neefje verloren hij wad 34 weken en 4 dagen later moesten we afscheid nemen...kan ook beetje aan liggen maar ik ben nu in verwachting van een tweeling! Is wel dubbel gevoelens...en ook oei welke baby voel ik of zijn jullie er nog met ze tweetjes? Gelukkig volgend week echo kan niet wachten! Meid en rest van dames good luck en dat we allemaal ons kindjes armen kunnen sluiten xxxx