Hoeveel tijd tussen de kids?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door roos1983, 25 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. roos1983

roos1983 Lid

4 dec 2006
    70
    0
    0
    Ik ben erg nieuwsgierig hoeveel tijd jullie tussen je kids hebben. We hebben vandaag ontdekt dat we zwanger zijn van ons 2e wondertje. Ons eerste kindje is nu 6 maanden oud. We zijn natuurlijk erg nieuwsgierig wat er allemaal op ons af gaat komen!

Laat even weten hoe het bij jullie is

2. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    gefeliciteerd

Britt was 3 mnd toen ik zwanger werd van nummer 2.
    Ben nu 30 wkn zwanger en Britt zal net een jaar zijn als nummer 2 komt.

Ik geniet er heerlijk van ..
    Zal best ff zwaar worden in het begin, maar daar komen we ook wel weer doorheen

3. roos1983

roos1983 Lid

4 dec 2006
    70
    0
    0
    Silvie,

Leuk om te lezen dat er meer mama's zijn die weinig tijd tussen de kids hebben! Ga ook proberen ervan te genieten.
    Ben jij nou ook een beetje bang hoe druk het straks gaat worden?

Groetjes,

Roos

4. rastagirl

rastagirl Fanatiek lid

15 dec 2006
    1.156
    0
    0
    bij mij zit er 6 jaar tussen door omstandigheden maar anders had ik het net als jullie gedaan dan hebben ze ook meer aan elkaar me zoon vind het leuk dat ie grote broer word maar ik denk dat het verschil toch te groot is maar ja ik zie het wel

5. Stientje

Stientje Fanatiek lid

2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Mijn kindjes schelen 15maanden in leeftijd ! Xanthe was 6 maanden toen ik weer zwanger was van NOah.. het zijn real buddy's... kunnen nt zonder elkaar maar in het begin heel zwaar. Maar als je ziet hoe fijn ze het nu samen hebben... zou je het zo weer overdoen. Ik had graag niet teveel leeftijdsverschil tussen de vorige kids en baby'tje 3 maar als de natuur nt meer mee wil ligt het nt zo vr de hand natuurlijk !

6. brussie

brussie Fanatiek lid

22 nov 2006
    1.927
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Amersfoort
    Als het goed is is mijn dochter net 2 als ons kereltje ter wereld komt (dan moet ik minimaal 37+6 zijn, dan mag 't beginnen op 26/5 maar moet niet die dag al komen :) )

7. Michelle20

Michelle20 Actief lid

3 jan 2007
    455
    0
    0
    Fulltime moeder
    Hilversum
    mijn kleine jongen is dan 2,5 jaar !

8. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Hier tussen de de oudste 2 4 jaar en tussen de jongste 2 2 1/2 jaar.

9. la femme

la femme Fanatiek lid

16 jan 2007
    1.576
    0
    0
    Ik wil ook graag mijn kindjes gezellig dicht bij elkaar krijgen. Ben weer begonnen toen mijn zoontje 7 maanden oud was. Nu twee maandjes verder en druk aan de klus ;)

10. Danique

Danique Bekend lid

19 nov 2006
    572
    0
    0
    Danique was 4 maanden toen ik weer zwanger werd, dat het druk zal worden daar ben ik me van bewust maar volgens mij is het altijd wel druk met 2 of meer kids, welke leeftijd ze ook hebben.

11. Smeetje

Smeetje Bekend lid

28 mei 2006
    605
    0
    0
    Twente
    Bij ons als alles goed gaat, 3 jaar en 3 mnd. Niet onze keuze maar goed. We wilden ze graag vlot achter elkaar, maar omdat ik mijn baan kwijt raakte en het niet zo snel ging als we wel wilden, nu dus een langere tijd..

12. May

May Lid

21 feb 2007
    24
    0
    0
    Gelderland
    Mijn zoon is dan anderhalf. Ook een bewuste keuze, al vind ik (weet ik) dat we geluk hebben dat het in 1x gelukt is zwanger te worden en het (tot nu toe) goed gaat.

Het wordt wel druk straks denk ik. Maar daar komen we ook wel weer overheen.

13. moontjejl

moontjejl Bekend lid

15 jun 2006
    665
    0
    0
    groepsleidster babygroep
    Vlak na de verjaardag van onze oudste kwam ik erachter dat ik zwanger was van ons 2 prinsje..
    en nu zwanger van onze derde ..
    Dus tussen de eerste 2 zit 21 maanden en tussen 2 en 3 zit...een kleine 28 maanden..

14. roos1983

roos1983 Lid

4 dec 2006
    70
    0
    0
    Als ik het goed lees zit er gemiddeld toch 1,5 tot 2 jaar tussen.
    We zijn dus toch redelijk snel met ons 2e kindje

15. mama1986

mama1986 Fanatiek lid

als ons 2e kindje geboren word is eva net 2j eva word op 6 april 2j en ik ben uitgerekend op 10 mei :D

16. leen1982

leen1982 Bekend lid

8 jul 2006
    634
    0
    0
    Ambtenaar
    Geraardsbergen (Belg
    Bij mij zal er 4 jaar tussen zitten en moest ik kunnen kiezen hebben had ik eerder gedaan!
    De eerste reageert namelijk al jaloers en het moet nog geboren worden!
    En ze zullen waarschijnlijk ook altijd een soort van leeftijdsverschil hebben bij het opgroeien, vb als de enen begint uit te gaan zal de anderen nog met zijn autootjes spelen!
    Nou ja , ik zal er wel proberen het beste van te maken!

17. moniek1979

moniek1979 Actief lid

14 sep 2006
    225
    0
    0
    huisvrouw
    groningen
    mijn zoon is 6 en mijn dochter 4... als de baby komt zijn ze 7 en een half en 5 en een half... had ook liever minder tijd ertussen gehad, maar mijn man wou niet eerder... maar ben allang blij als er nog zo'n klein wondertje bij mag komen :D

18. jikke

jikke Actief lid

7 dec 2006
    427
    0
    0
    friesland
    Hoi leen,
    hier hetzelfde. Tussen deze en de laatste (wat klinkt dat raar) zit straks 4,5 jaar. Tussen de 1e en 2e zit 13 mnd. Tussen de 2e en 3e zit 2 jaar en 2,5 mnd. Ik weet dus dat doordat hier 4,5 jaar tussen zit ze niet veel aan elkaar zullen hebben.Qua ontwikkeling dan. bijkomend voordeel is wel dat ik hier meer tijd voor zal hebben dan bij de andere. De andere zitten dan allemaal op school.
    Komt allemaal goed, weet ik zeker. Het heeft gewoon zo moeten zijn.
    Gr. Jikke

19. Natascha30

Natascha30 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.157
    0
    0
    Twente
    als deze beeb geboren word is ons zoontje ongeveer 2 jaar en 7 maanden. wilden er het liefst min. 2.5 jaar tussen hebben en was 3e maand zwanger dus aardig gelukt

20. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Tussen een en twee zit 2,4 jaar. Dit zal er ook tussen twee en drie zitten.

Deel Deze Pagina