meiden ik ben al een tijd verkouden gaat niet over ben verder niet ziek ofzo alleen rottig. ik weet wel als je zwanger bent dat dat kan. zijn er meer die het hebben en maar niet weg gaat. wat kan je er tegen doen het zit niet verstopt. gr jojo
Volgens mij kan je niet veel doen. Veel vitamines en vitamine c. Zou gewoon eens 2 dagen in bed gaan liggen slapen. Bij mij helpt dat altijd enorm. Met rust kan je lichaam het altijd beter aanpakken. Sterkte C
Nou ben al van af april verkouden en helaas gaat het hier ook niet over in mei zwanger geraakt dus zal wel na de bevalling worden voor het misschien wat weg gaat trekken al een kuurtje gehad maar helpt ook allemaal niet. De internist adviseerde me om te gaan stomen met dampo om de lucht wegen vrij te maken misschien is het voor jou ook een tip Groetjes Patricia 15 feb 2010 uitgerekend van een dochter 7 nov 2000 een prachtige zoon.
Ik heb dat ook... Ben de hele zwangerschap al soort neusverkouden. Of nou ja. Gewoon benauwd doordat mijn neus dicht zit. Niet te druk over maken. Wat huis tuin en keuken middeltjes gebruiken en hopen dat het weer over gaat na de bevalling!.
Hier ook al de hele zwangerschap neusverkouden en benauwd omdat de neus vaak dicht zit. Ik hoop ook gewoon dat dat na de bevalling wel weer over zal gaan.
sinds ik zwanger ben heb ik er ook last van de een keer is het er en soms is het weer weg nu heb ik en er ook last van, effen smorgen uitgeperstesinappels sapje nemen, helpt ook altijd
ik heb chronische rhinitis (neusverkoudheid) dus ben eigenlijk altijd verkouden maar nu ik zwanger ben is het wel erger.
Ha ik heb een verkoudheid opgelopen en hij lijkt ook niet over te gaan of minder te worden. Word er helemaal gek van. Ik zal me erop voorbereiden dat het nog wel even kan gaan duren.....
ik heb er ook al een hele tijd last van, en gaat ook maar niet over, maar ik weet wel dat ik een allergie heb, en heb gelezen dat als je zwanger bent, de allergie veel erger kan worden, dus mss in mijn geval kan het wel van de allergie zijn... is wel vervelend een hele dag zo een snotneus... en snachts zo dicht als een pot! maaaaarja... niks aan te doen zeker??
Vorig jaar oktober is mijn neus ook heel erg dicht gaan zitten en het brak me echt op. En 7 januari was ik er vanaf, 6 januari is mijn dochter geboren. Mijn gyn vertelde dat dit een bekend verschijnsel is bij zwangere vrouwen, de slijmvliezen gaan door de zwangerschap opzetten en zo ook de slijmvliezen van je neus. Dus ik denk dat er weinig aan te doen is, dan wachten tot dat je bevallen bent. Sterkte ermee in ieder geval, want het is echt heel irritant zo'n verstopte neus.
Wat mij geholpen heeft. Vitamine C (hoge dosis) slikken. Zoveel per dag tot je winderig wordt. Dan weet je dat je lichaam niet meer opneemt. 5 dagen (niet langer) lang echinaforce pilletjes slikken (max. 10 per dag). Ik heb er tussen de 6 en 10 geslikt. Na een dag of 4 voelde ik me beter.