Outfit huwelijk

Discussie in 'De lounge' gestart door Roetje08, 28 jun 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roetje08

Roetje08 Niet meer actief

Morgen ben ik te gast op een huwelijk. Mijn dochter mag de ringen naar het bruidspaar brengen, maar gezien haar leeftijd moet ik haar dus nog begeleiden.
    Door mijn grote borstomvang (die enkel maar groter is geworden door de zwangerschap) is het niet makkelijk een jurk te vinden zonder diepe decolleté óf die spant aan de borst/schouders/bovenarmen óf waarvan de rekker onder de borst op de goeie plek komt te zitten.
    Ik had een jurkje gevonden, maar vind het nu eigenlijk echt niet kunnen voor een huwelijk. Ik heb nog een ander jurkje in de kast hangen, maar die is zwart met blinkende pailetjes. Die is nu ook wat korter omdat het geen zwangerschapsjurkje is maar mijn buik toch al redelijk bol wordt.
    Voor schoenen heb ik zwarte enkellaarsjes zonder hak, bruine enkellaarsjes met hak of vans met kleurrijk motief. Aangezien ik geen zwarte boel wil en hakken nu geen optie zijn met bekkeninstabiliteit zou ik dus voor de vans gaan.
    Vriend draagt een donkerblauwe deftige broek, donkerblauw hemd met stippen en grijze sneakers.

Kan een zwart jurkje met kleurrijke vans dus? Dochter zal er trouwens wel piekfijn uitzien :D

2. Maslov

Maslov Fanatiek lid

11 apr 2019
    1.226
    3.471
    113
    Ik zou het echt fantastisch hebben gevonden als er een hoogzwangere vrouw met een zwarte paillettenjurk en kleurrijke Vans op mijn huwelijk was. Het klinkt héél extra en héél fabulous!

Mamavandrie34, Cindy1977, Ysabella en 4 anderen vinden dit leuk.
  3. Roetje08

Hoogzwanger ben ik nog niet, ook ziet al het er soms al zo uit :roflmao:
    Dit is het jurkje, dus zoveel pailetten zijn het niet :p

Bijgevoegde bestanden:

Zonnestralen, Kolibrie2, Cindy1977 en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. Piindaa

Piindaa Actief lid

10 jul 2016
    313
    143
    43
    NULL
    NULL
    Ik vind het wel kunnen hoor!

Hangt ook af van het buidspaar. Hoe zijn zij en de rest van het gezelschap. Wij zijn net getrouwd en dit zou ik echt prima hebben gevonden! Heel veel plezier in ieder geval!!

5. Roetje08

De bruid kent me goed en zei dat ik aan mocht doen wat ik wilde, al was dat een broek. Maar een enkele keren per jaar kan ik wel een uitzondering maken voor een jurkje :rolleyes:
    En dankje, kijk er echt naar uit :)

Maslov, Louise11110 en Piindaa vinden dit leuk.
  6. Piindaa

Piindaa Actief lid

10 jul 2016
    313
    143
    43
    NULL
    NULL
    Dan is dit toch dikke prima! En vergeet niet te genieten. De dag is zo maar voorbij! :)

7. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.459
    36.401
    113
    In dat geval kan het jurkje prima. Heb je niet een paar leuke, elegante sandaaltjes?

8. Ninge

Ninge Bekend lid

27 jan 2016
    900
    123
    43
    Vrouw
    Mooie jurk! Vans weet ik niet zo goed, maar bekkeninstabiliteit is shit. Sandaaltjes zijn inderdaad ook een goede optie. Misschien voor 1 dag van iemand lenen?

9. Yelly

Yelly Bekend lid

26 jun 2019
    647
    575
    93
    Mij zou het destijds weinig hebben kunnen schelen. Dat iemand aanwezig is, dat is fijn! En als die persoon dan enigszins gepast gekleed gaat:bonus!

DQueen vindt dit leuk.
  10. DQueen

DQueen Niet meer actief

leuk jurkje!!! doen!!!

11. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Top jurkje en vrolijke vans lijkt me ook geen enkel probleem. Ga ervoor en alvast een leuke dag gewenst!

12. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.343
    28.562
    113
    Ik zou de schoenen even checken, maar het jurkje kan prima! :)

13. Nellie4

Nellie4 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.882
    7.950
    113
    Heb je ook een foto van de schoenen?

De jurk is helemaal ok

14. Yviev

Yviev Fanatiek lid

23 dec 2017
    3.018
    2.709
    113
    Vrouw
    Leuke jurk! Misschien even voor het beeld hier foto met de Vans? En als je het in de kast hebt een leuk sandaaltje!

15. momwithcamera

momwithcamera Fanatiek lid

13 mei 2019
    1.934
    2.777
    113
    Vrouw
    Jurk helemaal leuk (mits er geen dresscode is), schoenen twijdelgeval. Ik zou even voor een leuke sandaal zorgen in een andere kleur dan zwart

16. esklessebes

esklessebes VIP lid

23 mrt 2014
    7.031
    3.679
    113
    Leuk jurkje doen!

Evt met die bloedhitte leuke slippertjes/sandaaltjes voor als je je dochter begeleid en daarna je Vans?:)

DQueen vindt dit leuk.
  17. Cindy1977

Cindy1977 VIP lid

12 mei 2017
    7.933
    12.187
    113
    Veel plezier vandaag!

Mij maakte het totaal niet uit hoor, wat iedereen droeg. Ik had alleen maar oog voor mijn Man!

DQueen vindt dit leuk.
  18. Lief of Stoer

Lief of Stoer VIP lid

25 apr 2011
    6.046
    2.914
    113
    't Gezellige Brabant
    Het jurkje is prima. Ik zou misschien nog even nadenken over een slipper of sandaal. Net iets eleganter denk ik.

19. Roetje08

Slipper en sandaaltjes heb ik hier niet. Heb niet echt zo'n mooie verzorgde voeten daarvoor. Ik heb het jurkje met de vans gekozen, we hadden geen tijd om nog andere schoenen te halen. Er waren er in t-shirt met een geruite driekwartsbroek, dus voelde me helemaal op m'n gemak :D het waren trouwens deze vans, vanop afstand zie je de details niet en ze zijn ook al wat minder fel door de zon :) en dochter zag er zo uit :)

Bijgevoegde bestanden:

Yviev, Maslov, Poolvos en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  20. Tuttebelleke

Tuttebelleke Fanatiek lid

19 mei 2017
    3.613
    4.028
    113
    Vrouw

Deel Deze Pagina