Morgen ben ik te gast op een huwelijk. Mijn dochter mag de ringen naar het bruidspaar brengen, maar gezien haar leeftijd moet ik haar dus nog begeleiden. Door mijn grote borstomvang (die enkel maar groter is geworden door de zwangerschap) is het niet makkelijk een jurk te vinden zonder diepe decolleté óf die spant aan de borst/schouders/bovenarmen óf waarvan de rekker onder de borst op de goeie plek komt te zitten. Ik had een jurkje gevonden, maar vind het nu eigenlijk echt niet kunnen voor een huwelijk. Ik heb nog een ander jurkje in de kast hangen, maar die is zwart met blinkende pailetjes. Die is nu ook wat korter omdat het geen zwangerschapsjurkje is maar mijn buik toch al redelijk bol wordt. Voor schoenen heb ik zwarte enkellaarsjes zonder hak, bruine enkellaarsjes met hak of vans met kleurrijk motief. Aangezien ik geen zwarte boel wil en hakken nu geen optie zijn met bekkeninstabiliteit zou ik dus voor de vans gaan. Vriend draagt een donkerblauwe deftige broek, donkerblauw hemd met stippen en grijze sneakers. Kan een zwart jurkje met kleurrijke vans dus? Dochter zal er trouwens wel piekfijn uitzien
Ik zou het echt fantastisch hebben gevonden als er een hoogzwangere vrouw met een zwarte paillettenjurk en kleurrijke Vans op mijn huwelijk was. Het klinkt héél extra en héél fabulous!
Hoogzwanger ben ik nog niet, ook ziet al het er soms al zo uit Dit is het jurkje, dus zoveel pailetten zijn het niet
Ik vind het wel kunnen hoor! Hangt ook af van het buidspaar. Hoe zijn zij en de rest van het gezelschap. Wij zijn net getrouwd en dit zou ik echt prima hebben gevonden! Heel veel plezier in ieder geval!!
De bruid kent me goed en zei dat ik aan mocht doen wat ik wilde, al was dat een broek. Maar een enkele keren per jaar kan ik wel een uitzondering maken voor een jurkje En dankje, kijk er echt naar uit
Mooie jurk! Vans weet ik niet zo goed, maar bekkeninstabiliteit is shit. Sandaaltjes zijn inderdaad ook een goede optie. Misschien voor 1 dag van iemand lenen?
Mij zou het destijds weinig hebben kunnen schelen. Dat iemand aanwezig is, dat is fijn! En als die persoon dan enigszins gepast gekleed gaat:bonus!
Top jurkje en vrolijke vans lijkt me ook geen enkel probleem. Ga ervoor en alvast een leuke dag gewenst!
Leuke jurk! Misschien even voor het beeld hier foto met de Vans? En als je het in de kast hebt een leuk sandaaltje!
Jurk helemaal leuk (mits er geen dresscode is), schoenen twijdelgeval. Ik zou even voor een leuke sandaal zorgen in een andere kleur dan zwart
Leuk jurkje doen! Evt met die bloedhitte leuke slippertjes/sandaaltjes voor als je je dochter begeleid en daarna je Vans?
Veel plezier vandaag! Mij maakte het totaal niet uit hoor, wat iedereen droeg. Ik had alleen maar oog voor mijn Man!
Het jurkje is prima. Ik zou misschien nog even nadenken over een slipper of sandaal. Net iets eleganter denk ik.
Slipper en sandaaltjes heb ik hier niet. Heb niet echt zo'n mooie verzorgde voeten daarvoor. Ik heb het jurkje met de vans gekozen, we hadden geen tijd om nog andere schoenen te halen. Er waren er in t-shirt met een geruite driekwartsbroek, dus voelde me helemaal op m'n gemak het waren trouwens deze vans, vanop afstand zie je de details niet en ze zijn ook al wat minder fel door de zon en dochter zag er zo uit