gestopt met roken..nieuwe verslaving??

Discussie in 'Gezondheid' gestart door naverona, 31 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. naverona

naverona Actief lid

26 apr 2011
    249
    0
    0
    admintratief/secretarieel medewerkster
    Nieuwpoort
    ik ben gestopt met roken....het was een hel maar alles voor mijn ukkie..
    nu alleen dat ik naar andere dingen smacht....en voornamelijk drop hahaha waarom ? geen idee maar kan er geen genoeg van krijgen.

jullie ook na het stoppen met roken een nieuwe gezondere variant verslaving??ben benieuwd

2. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    Kauwgom :D

3. Help85

Help85 Fanatiek lid

23 feb 2015
    2.005
    1
    36
    Let op dat drop ook niet goed voor je is tijdens de zwangerschap. Voedingscentrum houdt zelf 2-3 dropjes per dag als max aan. Hoop dat je snel een betere verslaving vindt ;)

4. anoniempje101

anoniempje101 Bekend lid

20 jun 2015
    735
    2
    0
    NULL
    NULL
    Hier werkte lolly's heel goed. Heb je toch iets in je mond en in je handen haha. Charmant is het misschien niet maar lekker boeiend, het werkte!

5. Danie1991

Danie1991 Actief lid

18 aug 2014
    449
    0
    0
    nee volgensmij niet perse. eet wel meer;) maar niet iets specifieks :D

6. bozoe

bozoe VIP lid

9 jul 2014
    5.479
    5.839
    113
    Hier ook gestopt met roken na de positieve test. Ik vond het in het begin echt heel zwaar en bleef maar non-stop eten in mijn mond stoppen (misschien daarom ook al 5 kilo aangekomen:)). Ik moet zeggen dat ik nu eigenlijk er niets meer van merk.

Echt goed trouwens dat je bent gestopt!

7. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    geraspte worteltjes.... en dan elke dag een zakje vol... krijg je buikpijn van, dus dat zou ik afraden in die hoeveelheden haha

8. naverona

naverona Actief lid

26 apr 2011
    249
    0
    0
    admintratief/secretarieel medewerkster
    Nieuwpoort
    Hahaha ik weet t help, maar heb van mezelf een lage bloeddruk..;) en daarbij drop is nog altijd beter dan roken..en heb sinds vanmiddag de salmiak lollys ontdekt

9. mamaloe250

mamaloe250 Fanatiek lid

2 aug 2016
    1.149
    722
    113
    Ik at ook superveel drop tijdens mijn zwangerschap, kon zo een zak leegeten, ik dacht dat kan wel omdat ik altijd lage bloeddruk heb.....je raad het al....nu last van hoge bloeddruk. Nu eet ik alles zoutloos, echt niks aan. Maar ik heb ook geen zin om opgenomen te worden dus nog een paar weken flauw eten 😖

10. BertxBirgit

BertxBirgit Fanatiek lid

17 feb 2015
    1.925
    514
    113
    Vrouw
    Zaakvoerder 'Het geitenwollen sokje'
    Mol (België)
    Ook gestopt met roken toen de test positief was. Heb wel maar een half jaartje (terug) gerookt ivm veel tegenslagen terug naar een sigaret gegrepen :( shame on me, i know.. Was al 2 jaar gestopt. Ik heb nog 1 week na de posi test doorgerookt om het stoppen makkelijker te maken voor mezelf want men man zat die week in het buitenland, en stoppen met roken en alleen voor 2 kids zorgen met al het gekrijs rond je oren? Bah.. Zou na 24h toch terug begonnen zijn denk ik? Daarna zonder problemen gestopt, heb er wel af en toe zin in maar gaat super goed. Heb gewoon zoiets van is me al eens gelukt dus waarom nu niet? :p
    Hier geen nieuwe verslaving maar ik zou de dropjes mss idd inwisselen voor iets anders :D

11. Maedra

Maedra Fanatiek lid

29 okt 2009
    1.558
    0
    36
    Rotterdam
    Leren breien!

12. Dizzy

Dizzy Fanatiek lid

23 apr 2008
    2.758
    1
    36
    Lolly's, zoethout, en die zwarte rollen mentos

13. poekien

poekien Niet meer actief

Goed van je hoor! Ik ben ook gestopt sinds de positieve test en het valt me eigenlijk best mee. Soms ruik ik rook op straat en eerlijk gezegd snuif ik dan nog beetje extra :) Ik vind het echt nog lekker ruiken. Maar zie ook echt veel voordelen. Ben nu op vakantie en denk niet meer na als ik t vliegtuig uitstap, in hotel aankom, ergens de taxi uitstap 'waar kan ik roken?', best fijn en rustig :)
    Anyway ik eet gewoon over t algemeen meer denk ik, behalve de afgelopen weken omdat ik erg misselijk ben. Maar ik ben momenteel fan van soort fruitella snoepjes. Salmiaklollies zijn ook the bomb!
    Kauwgom is natuurlijk beter qua kilo's maarja, mag mezelf ook wel iets gunnen en dan zien we dat wel weer na de bevalling :D

Deel Deze Pagina