Hoi, ik ben nu bijna 23wk zwanger, en woog voor mijn zwangerschap 78 kilo. Met 20 weken heb ik me gewogen en woog ik ineens 85 kilo. Vandaag ben ik weer naar de vlos geweest en heb me gewogen, nu ben ik ineens, in nog geen 3 weken, terug naar 80 kilo! Dus ineens 5kg kwijt. En dat, terwijl ik eigenlijk heel veel eet. Is dit normaal? De verloskundige ging er niet echt op in, die zei dat het altijd wel wat kon schommelen, maar ik heb al heel veel aanleg om dik te worden zonder dat ik zwanger ben, dus dat zou nu helemaal snel moeten gaan met al die vreetbuien...Maak me een beetje zorgen!
Je lichaam zit gewoon nu heel anders in elkaar. En als je goed eet en niet overgeeft is er niets aan de hand. Je vk controleerd per keer je bloeddruk en de hartslag van het kindje. Je vk voelt ook wel of de groei van het kindje goed gaat. Dus als zij geen zorgen heeft.... Geniet lekker van je zwangerschap! (PS heel veel vk wegen niet eens)
Hoi hoi, Het is niet erg om af te vallen, je baby 'trekt' alles wel bij je weg wat hij/zij nodig heeft. Bij mijn dochter ben ik totaal maar 3 kg aangekomen, eerst erg afgevallen, Tijdens deze zwangerschap ben ik nog maar een kilo aangekomen. Zolang je genoeg vitamines eet krijgt je baby genoeg, je eigen weerstand zal wel veel minder worden. Groetjes
het kan ook zijn dat je weegschaal wat afwijkt van die van de VK, of dat je tijdens de zomer wat meer vocht vasthield.
Kijk uit of je geen lintworm hebt! Als je gewoon eet en veel afvalt kan dan wel eens het geval zijn ? Succes
ik ben in de 1e 22 wkn 5 kilo afgevallen, toen ineens in 2 wkn tijd 5600 erbij, en toen ineens weer 2 kilo eraf en zo sta ik nu nog...totaal ben ik in al die weken 1,5 kilo afgevallen, en de kleine groeit goed, krijg nu echt een zw.buik en volgens de vk maakt het niets uit... dat is ook de reden waarom ze je niet meer wegen omdat er zoveel verwarring en onrust was bij de zwangeren terwijl gebleken is dat het totaal niet uitmaakt of je aankomt of afvalt de kleine krijgt zijn vitamines wel van jou... gr.smoekie