Hallo allemaal, Ik heb het flink te pakken Ik voel me hondsberoerd..! Heb het telkens benauwd en heb pijn in m'n rug+borst van het hoesten! Als ik adem hoor je gewoon een ruis ofzo.. Wat kan ik doen ! Heb al een flinke schep honing genomen, maar helpt niet echt, heb nu een bakkie thee met honing... Dropjes mag je niet teveel Ik voel me zo zielig Groetjes, Lellebel PS: En als ik moet niezen ben ik nog incontinent ook!
ja das heel vervelend meis ik zou proberen om te stomen zodat je luchtwegen een beetje open gaan word het gepiep ook wat minder misschien en veel vitamine c ik stoom altijd met gewone vicks 1 eetlepel in een kommetje heet water wat ook helpt om je neus open te houden is een ui gesneden in een zakdoekje naast je kussen als je gaat slapen en overdag kan je er af en toe aan snuiven werkt bij mij wel altijd succes ermee meis
hier idem dito meid, ben er nu bijna vanaf heb enkel nog die ruis op mijn longen, maar ook dat gaat wel weer over.... incontinetie tja dat is helemaal balen, af en toe het idee hebben dat je het niet tegen kan houden het gaat weer over, maar loop je er te lang mee (langer dan een week) zou ik toch je ha even op bellen meid... succes enne ff wat vaker "lekker" onderuit en rusten...
Thanks allemaal... Het is echt balen, je voelt je gewoon extra beroerd nou...! M'n neus is iig. al redelijk open! Het is meer de spierpijn van dat hoesten en je zo ellendig voelen bahhh..! Maar goed ik ben erg huiverig voor paracetamol, maar als ik me zo blijf voelen dan MOET het maar @ Smoekie : Jij ook beterschap.. Ik leef (letterlijk en figuurlijk) met je mee hihi
Hee Lellebel.. Je bent in ieder geval niet de enigste.. Beterschapjes maar, hoop dat je je snel beter voelt. Heb zelf vannacht bijna niks geslapen van het hoesten. Heel naar. En inderdaad, ook al een paar keer in mn broek geplast boehoe... Hopen dat t snel weer overgaat he. Snotter... grts Ma2Be
Hey Ma2Be Nu dus ook met hoesten Verschrikkelijk, lijkt wel of het erger word, ga zo maar ff stomen want nu ook m'n neus dicht en alles doet me zeer HEEEEEEL vervelend, want zo kan ik echt niet werken, ik hoest constant en heb loopneuzen Nou ja jij ook beterschap iig. denk dat bedrust heel verstandig is! -x-