Ik ben zo moe..

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by Mamavyas, Jun 6, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

Mar 22, 2006
    2,691
    0
    36
    utrecht
    Hallo Mirjam,

Ik kamp nu ongeveer 2 wkn met het volgende probleem:
    Ik ben het zwanger zijn helemaal zat!!!! Ik heb er ook geen zin meer in.
    Ik heb al 2 x blaasonsteking gehad en nog eens zware hooikoorts.
    Dan is het ook nog zo dat ik heel slecht slaap door oa maagzuur.
    Het wordt natuurlijk allemaal zwaarder en het draaien in me bed kost me soms echt moeite. Het ademhalen is ook al minder als ik op me rug slaap. :(

Bij het idee al dat me kindje zich ook pas in week 42 kan aankondigen krijg ik al bijna huilbui. Ik wil dit kindje zo graag en hou nu al zielsveel van me kindje maar het gevoel wat ik heb omschreven blijft.

Ik droom ook regelmatig dat ik bevallen ben.
    Ik heb gelezen dat je ook mag bevallen als je 37 wkn bent, dus ik hoop en bid dat ik in die week ga bevallen.

Mirjam, is er een mogelijkheid om alsnog in week 37 te bevallen?

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

Dec 2, 2005
    11,590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi Hanan,

meestal blijven kindjes wel wat langer zitten dan 37 weken. Je zult toch echt nog even geduld moeten hebben. Mocht je nou de 40 weken overheen gaan, bespreek dan met je verloskundige of ze je eerder wil strippen en eerder wil verwijzen. Maar een inleiding slaat ook pas aan als jouw lijf er rijp voor is.
    Het is een feit dat de laatste loodjes heel zwaar kunnen zijn. Probeer dat te accepteren. Vraag niet te veel van jezelf. Doe rustig aan. En huil lekker uit af en toe, dat lucht alleen maar op.
    Sterkte!

Mirjam

Share This Page