Hoe lang zijn jullie nog tarwekiemolie blijven gebruiken tijdens de zwangerschap? En wat slik(te) je daarnaast nog? Ik gebruik momenteel foliumzuur en tarwekiemolie maar wil overstappen naar Davitamon mama compleet. Zou graag lezen hoe andere dames het ervaren.
Hou butterfly, tarwekoemolie? Nog nooit van gehoord! Maar eerst een lange tijd foliumzuur, volgend mij was het potje op met 15 (?) weken ik dacht.. Maak het potje op . Slik iedere dag Davitamon mama compleet daarnaast visolie
Ik heb de tarwekiemolie tot een week of 6 of 8 geslikt..daarna een zwanger zijn iets met foliumzuur..
ik slikte het tot het potje op was. week of 6. mn hele zwangerschap neem ik al multivitaminen voor zwangere en nog een extra foliumzuur
Davitamon mama plus continu en tarwekiemolie tot ik zwanger was daar was maar een half potje voor nodig
Ik ben het wel een tijdje blijven slikken omdat ik las dat het mis ging bij meiden die snel stopte. Ik ben volgens mij gestopt bij een week of 12/13.
Hoi butterflynova, Wat ontzettend fijn dat je zwanger bent! Ik hoop zo dat alles nu helemaal goed gaat! Het is je gegunt
Tarwekiemolie? Nog nooit van gehoord. Ik slik (weet vanaf 5 wkn dat ik zwanger ben dus vanaf 5 wkn begonnen met slikken) foliumzuur, visolie en b12 omdat ik daar een te kort van heb.
Ik slik al vanaf het begin mama compleet, daar zat zoveel in dat leek mij toch beter. De TKO heb ik geslikt tot 5 weken omdat ik veel diarree bleef hebben
Voor en tijdens deze zwangerschap helemaal geen tarwekiemolie gesliky. gebruik alleen dagravit mama. braaf tot 11 weken dagelijks geslikt. Daarna zo nu en dan een keer vergeten, oeps
Ik gebruik multivitamines (PrenaFem van Orthica) waar ook vit.E in zit. Die slikte ik al voordat ik zwanger werd en gebruik ze nu nog steeds. Dus ik ben er nooit mee gestopt
Tarwekiemolie is niet nodig, dus je kunt er gewoon mee stoppen. Je hoeft het niet langzaam af te bouwen, het stoppen kan geen miskraam veroorzaken. Foliumzuur kun je het beste gebruiken totdat je een week of 10 bent. Zwangerschapsvitaminen zijn niet nodig als je gewoon normaal en gezond eet.
Toch kan het ook geen kwaad las ik, daarom vind ik wel fijn te lezen hoe lang dames nog doorgegaan zijn met het gebruik hiervan. Vitaminen speciaal voor zwangeren zijn volgens de gyn wel aan te raden, dat haal je nooit allemaal uit voedsel.
Ik heb zelf de Prena Fem van Orthica, omdat dit voornamelijk uit natuurlijke vitamines bestaat. Davitamon heeft de vitamines synthetisch nagemaakt in de fabriek. Waardoor het stukken goedkoper is. Ik geloof niet dat dat gezond kan zijn en zou dan liever niks gebruiken. Daarnaast neem ik extra vitamine D van Solgar, magnesium(chelaat, oxide wordt ook nauwelijks opgenomen) en morDHA(=visolie).
Dit bedoelde ik Ik gebruik alleen de PrenaFem-pillen (en extra foliumzuur ivm erfelijke vorm bloedarmoede maar dat is niet 'standaard')