zoals de titel al aangeeft mijn rechter borst voelt aan alsof het een blauwe plek in zit. iemand een idee wat dat is? en met name wat ik er tegen kan doen?
ik heb gisteren een half uur staan masseren onder de douche maar het is niet echt minder. wel een hoop harde buiken gehad. maar ik merkte wel dat mijn borsten behoorlijk gestuwd aanvoelen dus misschien is het wel voorbereiding. kleintje mag van mij geboren worden en de boel leeg komen drinken.
Ik zou het met de hand wat af kolven als dat lukt. Is echt de enige oplossing bij echte stuwing naast een drinkend kindje natuurlijk. Hopelijk komt de baby je snel helpen!
Idd gaan handkolven, als het niet overgaat een lactatiekundige laten komen. Als je er niks aan doet kan het nl een ontsteking worden en dat is wel het laatste wat je nu wilt.
ik ga vanavond eens met de stoel in de douche zitten poging handkolven morgen naar de gyn hopen dat er ontsluiting is en dat ze kunnen strippen en de baby snel kan drinken, de andere 2 kwamen met 40.4 dus ben benieuwd
dankjewel dames heb gisteren onder de douche met de hand gekolfd en het beurse gevoel is weg. heb door de zwangerschap carpaltunnelsyndroom dus hield het niet lang vol maar lang genoeg om dat gevoel weg te krijgen nu hopen dat de kleine me snel komt helpen
ja bij de eerste fles gegeven maar de 2de borstvoeding heb zo spijt dat ik dat bij de eerste niet heb gedaan nu gewoon weer een poging ben benieuwd of ik het langer volhoud dan 6 maanden.
Edit: zie dat je zaterdag vruchtwater hebt verloren en inmiddels waarschijnlijk bevallen bent. Ik hoop dat alles goed met jullie gaat. ♥