Hallo allemaal.. Miss een rare vraag, maar ik heb nu alweer blaasontsteking, ben er blijkbaar erg gevoelig voor. Ik heb nu een kuur van 5 dagen gekregen. Nu heb ik gehoord dat als je blaasontsteking hebt enof medicijnen ervoor gebruikt...minder kans hebt om zwanger te raken. Klopt dit ook?? Liefs Charl
Geen idee, ik heb enkele jaren geleden door een ongeluk met mijn paarden mijn nier beschadigd en als gevolg daarvan een chronische blaasontsteking gekregen. 51 keer heb ik precies blaasontsteking gehad alvorens ze met drastische maatregelen kwamen, ik heb in totaal 9 maanden antibiotica moeten slikken nadat ze 2x een scopie gedaan hadden... en ik ben gewoon zwanger geraakt en inmiddels bevallen van een gezonde jongen
Weet niet of je dan minder kans hebt om zwanger te worden. Lijkt me eigenlijk niet. Als je erg vaak last hebt van blaasontsteking kun je proberen of cranberrysap helpt. Bij mij wel, ik drink het af en toe (niet eens zo vaak, twee of drie keer per week) en heb er nog maar heel zelden last van. Je hebt het ook in capsules en bruistabletten.
Ohw het hoeft dus niet zo te zijn gelukkig!! Maar afwachten...cranberrysap en citroenwater drink ik nu wel zo af en toe... Saona en Panda beiden gefeliciteerd!!!! Groetjes Charl