HELP! hoe haal ik mijn foto's van telefoon af?

Discussie in 'De lounge' gestart door Nora1983, 29 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,
    ik vraag me af hoe ik de foto's (o.a. van mijn bevalling!!) van mijn telefoon naar de PC zet....
    Ik heb een Huawei P9 Lite.

Wie kan me helpen??? Heb namelijk maar heel weinig foto's vd geboorte van mijn dochtertje(want het ging echt razendsnel), die wil ik graag afdrukken/op cd zetten.

Groetjes!!

2. Lisa1987

Lisa1987 Fanatiek lid

11 sep 2013
    1.845
    183
    63
    Vrouw
    Kan je ze niet naar jezelf mailen?

3. Jillzz

Jillzz Fanatiek lid

17 aug 2015
    2.126
    405
    83
    Heb je een oplader met usb? Dan die gewoon op je laptop aansluiten. Dan kun je cameramap openen en de foto's verplaatsen.

Anders inderdaad naar jezelf mailen.

4. sillies

sillies Fanatiek lid

15 aug 2013
    3.182
    1.393
    113
    Zit er geen usbkabel bij je telefoon? Normaal daarmee.

5. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Usb kabel in je tel en in je pc doen.
    Deze computer openen, verwisselbare schijf E openen.
    Fotos opzoeken (vaak in een dcim map)
    Alles selecteren en kopieren naar een map op dr pc.

6. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.137
    8.869
    113
    Geen idee of dat bij een Huawei zo is, maar soms moet je op je telefoon nog toestemming geven om de gegevens te delen. Mocht je dus niets kunnen zien als je je telefoon met USB op je computer hebt aangesloten, dan kan het daar ook aan liggen.

7. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Als het niet met het kabeltje werkt, kun je ook de app Google drive op je telefoon zetten. Ik heb hem zo ingesteld dat hij met WiFi mijn foto's hierheen zet. Google drive kun je daarna op elke willekeurige computer openen en de foto's opslaan. Het is meteen een soort backup.

8. Elsa86

Elsa86 VIP lid

30 jun 2014
    6.570
    3.507
    113
    Je kunt ook OneDrive op je telefoon installeren en dan daar de foto's opzetten. Via de pc kun je dan weer naar OneDrive gaan en de foto's downloaden.

9. NavyCrimson91

NavyCrimson91 Niet meer actief

En nog weer een andere optie als je een geheugenkaart hebt:
    Mocht je een adapter hebben voor je geheugenkaart (dat is een kaartje ter grote van een camerakaartje) dan kan je die in je computer doen.
    Dus dan doe je je geheugenkaart letterlijk als een usb in je laptop en kan je hem zo openen.

Mailen zou ik trouwens als laatste optie gebruiken, grote kans namelijk dat de kwaliteit van je foto's minder wordt!

Deel Deze Pagina