Thermometer

Discussion in 'Zwanger worden' started by Danitcha, Jul 14, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Danitcha

Danitcha Fanatiek lid

May 4, 2011
    1,498
    102
    63
    Ik wil beginnen met temperaturen. Nu heb ik zo'n ouderwetse thermometer die er drie minuten over doet voordat hij piept (ik heb 's morgens altijd haast) en niet echt betrouwbaar overkomt. Ik heb het idee dat een rectale thermometer het meest betrouwbaar is, maar ook erg duur (maar daar heb ik vast ook jaren profijt van). Zou zo'n oorthermometer ook voldoen? Ik wil natuurlijk wel betrouwbare resultaten...
    Wat voor thermometer gebruiken jullie?

2. roeska123

roeska123 Bekend lid

Dec 28, 2010
    933
    1
    0
    arbeidsongeschikt
    Deventer
    ik heb een thermometer van de kruidvat van 5 of 6 euro of zo. deze is binnen 10 seconden klaar. bevalt mij erg goed.
    oorthermometer is mider betrouwbaar, want als je je oor neemt waar je net op gelegen hebt, dan geeft hij uiteraard een veel hogere temp aan.

3. Panter

Panter VIP lid

Mar 14, 2011
    13,710
    4,559
    113
    Ik heb een thermometer bij de action gekocht voor 2 euro, werkt prima en piept na een minuut

4. Maedra

Maedra Fanatiek lid

Oct 29, 2009
    1,558
    0
    36
    Rotterdam
    Ik gebruikte er een van Braun, die was in een paar seconden klaar. Hij kostte een euro of 12 dacht ik en deed er 10 seconden over, ik vond zo 's morgens vroeg het verschil tussen 10 seconden en een minuut wel groot genoeg om er 12 euro aan te besteden. Rectaal is inderdaad wel het meest betrouwbaar. Ik heb wel gelezen dat een oorthermometer ook kan, als je niet net op dat oor hebt liggen slapen.

5. maui78

maui78 Actief lid

May 3, 2011
    280
    0
    0
    militair
    belgië
    HOI
    ik heb nu online een thermometer besteld bij fertility.com.
    Dat is er een die heel precies rekent, dat is wss het beste!
    Het zijn ook grotere thermometers dan normaal speciaal voor vrouwen die willen zwanger worden!
    liefs

6. Danitcha

Danitcha Fanatiek lid

May 4, 2011
    1,498
    102
    63
    Bedankt voor jullie reacties! Ik heb er veel aan, aangezien ik zelf op een Braun stuitte van over de 40 euro. Ze zeggen dat kinderen geld kosten, nou zwanger worden ook :D.
    Meten jullie dan allemaal rectaal? Misschien genante vraag, maar ik wil graag weten hoe het hoort :).

2maui78: heb je een directe link voor me? Ik kan helemaal geen thermometer vinden op die site

7. Beep

Beep Bekend lid

Sep 26, 2007
    505
    1
    18
  8. Zustertje2015

Zustertje2015 Fanatiek lid

Mar 10, 2011
    2,682
    0
    36
    Ik heb ook een goedkope thermometer van de trekpleister of kruidvat geloof ik. Koste een paar euro. Is binnen 10sec klaar en meet het wel rectaal...
    Heeft ook een geheugen dus prima thermometer...

9. Panter

Panter VIP lid

Mar 14, 2011
    13,710
    4,559
    113
    Ik meet rectaal, als je oraal meet moet je 0.3 graden bij je temp opmeten om de correcte temp te komen.
    Maar in principe maakt het niet eens zoveel uit hoor, want als je altijd op dezelfde manier meet zie je wel verschil in voor en na je ei

Share This Page