ha meis kei leuk dat je dan toch de echo doet met 16 weken. en precies die datum is helemaal leuk! haha ik ben dinsdag volgens vk 12wk + 4 dus ben benieuwd! ben toch wel weer beetje zenuwachtig! xxx
Ben benieuwd hoe jullie wondertje er dan uit ziet .. Hoe groot was hij/ zij op de vorige echo? Hoever was je toen volgens eigen berekening op die echo?
ik was op die echo 9wk+3 en toen was ie 2,7 cm geloof ik.. dus ben benieuwd ook echt benieuwd! wil dat het vlug dinsdag is!!
Hey meiden, Even snel een berichtje van mijn kant. Hon Het lijkt inderdaad op je vruchtbare dagen, klusser de klus meid Lt Die cijfers bij elkaar moeten toch wel een pracht echo opleveren !! Wonder Die echo dinsdag komt helemaal goed meid, dont worry *SMAK* Nou gister dus naar de bios geweest, we hebben hem dus in 3D gezien, dat leek echt werkelijkheid. het eerste uur van de film vond ik een beetje langdradig maar daarna vond ik hem geweldig! Nou eventjes de keuken opruimen, douchen, naar de kapper & dan eventjes de stad in! Sorry LT dat ik je alleen laat *Knuf voor jou*
Ow hon, er bestaat trouwens een club voor meiden die streepjes zoeken. You know, tweede streepje op die zwang.test Aangezien wij ze nog niet gevonden hebben, heb ik jou er ook voor uitgenodigd. Kijk maar of je accepteerd! Won & LT, niet lullig bedoeld voor jullie he, maar jullie hebben GELUKKIG dat tweede streepje al gevonden!!!
nikske ik hoop het!! toch iedere keer weer spannend.. jullie moeten gewoon gauw ook een 2e streepje vinden! lekker tegelijk deze ronde, dat zou helemaal mooi zijn!! dus vind 't niet raar ofzo hoor van dat topic! jullie blijven toch ook hier kletsen dus das helemaal mooi! geniet er van bij de kapper! vind dat altijd fijn als ze aan m'n haren friemelen haha xxx
oh lt, nee je bent niet alleen! ik ben de hele dag vrij. strakjes wel ff koffie drinken met mams en me tante. das altijd gezellig duss. maar verder ben ik er gewoon hoor! xxx
Gelukkig, was al bang dat het een lange saaie dag zou worden! Nik; Geniet van je weekend! Veel plezier bij de kapper.. De film in 3D lijkt me ook echt mooi.. Nog 2 daagjes werken en dan een weekje vrij, heb er echt zin in! Heb gisteren nog 2 weekjes vrij gevraagd, eind mei, dan wordt het kamertje geleverd dus kan ik lekker gaan wassen en inrichten ..
Mn vakantie is goedgekeurd! Lekker in week 20 en 21 vrij, heerlijk.. Dan nog 5 weekjes werken en met zw.verlof.. Begin nu al de weken af te tellen ....
fijn hoor lt! morgen ben ik volgens de vk 12 weken. dus dan ben ik daar ook over de grens haha toch nog wel de kriebels voor de echo! hoop zo dat alles nog goed is met ons kleintje! heb babykamertje gezien wat ik echt prachtig vind en hubbie ook. en 't kan voor jongen en meisje. dus als we dinsdag de echo hebben gehad gaan we waarschijnlijk even kijken! heb die in een boekje zien staan.. nog niet op internet kunnen vinden helaas.. zal nog is ff doorzoeken! maar op die site van die winkel staat ie niet.. net ff koffie gedronken met mams en me tante. me 2 nichtjes (ouder als mij ) waren er ook bij en die 1 heeft een een kindje van 7 maanden was dus erg gezellig! morgen en overmogen weer werken. niet zoveel zin in maar dan is het wel vlug zondag én dinsdag! had ik al gezegd dat ik de hele collectie zwitsal opgekocht had haha vind dat zo lekker ruiken. mocht straks blijken dat de kleine er niet tegen kan heb ik nog vlug neutral gekocht.. volgens mij had ik dat al gezegt.. maargoed zo nog ff lekker naar het dorp hier.. wat rond snuffelen in de winkels.. ja ik noem dat dorp maar 't is bijna voort een stad zoveel winkels.. xxx
He lief! Je hebt last van zwangerschapsdementie maar dat maakt niet uit .. Wordt het toch niet het babykamertje wat je de vorige keer liet zien? Die van ons wordt in week 20 geleverd, kan niet wachten!!! Ga zaterdag met moeders shoppen, kan nog wel een broek/ rok of jurkje gebruiken... Heb zin in zondag!
ja misschien wel dat kamertje maar vond deze in eerste instantie meteen super mooi! maar dat andere kamertje is ook echt een meiden kamertje.. en deze kan voor beide duss.. denk dat deze 't wordt haha ja daar heb ik echt last van.. echt erg! haha heb je 't druk vandaag?
Ik verveel me dood, ben het forum voor de 100e x aan het doorneuzen hahaha.. Nog 2 uurtjes en dan zit het er weer op voor vandaag, morgenochtend is het hier druk en s'middags moet ik bij een klant op bezoek dus dan zal de tijd wel snel gaan.. Heb je al gekeken hoelaat je trein in EHV aankomt? Nog nieuwe buikfoto's gemaakt? X
ik ga meteen even op ns.nl kijken heb geen nieuwe buikfoto's meer gemaakt.. ik las paar pagina's terug dat andere mensen bij jou al een buikje zagen, dat is bij mij nog niet echt.. alleen de mensen die me goed kennen zien wel iets.. ben zo terug!
ben ik weer.. als ik de trein van 12:43 Deurne1 EindhovenIntercity (NS) 13:00Eindhoven6 ben ik precies om 1300 in eindhoven. komt goed uit ofniet?
Dat komt goed uit! Wij zullen er wel iets eerder zijn.. Ik heb geen nieuwe buikfoto's meer gemaakt.. Bij zien ook alleen bekende het, bedoelde er collega's mee.. Heb wel veel last van mn darmen hoor, kan maar heel weinig naar de wc zeg maar, zal je de details besparen... Ik wil dat mn buikje groeit zodat ik er mee kan pronken .. Zag trouwens die foto in jouw album een heel duidelijk zwangerschapbuikje, maar je kan het nog goed verstoppen dus? Kusje
ja nou kijk ik ben erg dun van mezelf.. ik kan eten wat ik wil (wil graag gewoon wat 'dikker' zijn, is makkelijker qua kleren enzo) de vk zei ook dat me bmi te laag was maar daar kan ik dus gewoon niks aan doen!! ik eet zoveel en ik kom niks aan.. dus ik ben nu dat ik een buikje heb nog behoorlijk dun, snappie? dat buikje is trouwens ook door darmen! heb daar ook flink last van.. zelfde als jou! xxx
hee mupkes,, Bedankt voor jullie reacties werd er al helemaal zenuwachtig van dus vanavond maar eens aan de klus! Nikske; ja heb het gezien en ben ook lid geworden// (H) inderdaad zoeken naar een 2e streep!! heb er deze maand ook echt veel zin in.. haha en een goed gevoel Maar zou ik nu dan weer een kortere cyclus hebben? want als ik nu dan ovu test is hij posi?? en moet ik er dan 2 wkn bij tellen voor mn ongi?? pff.. kuskus