Jazeker leeft ze nog haha ik ben ook heel erg voor het meteen weggooien van de luiers maar aangezien ik in een bovenwoning woon moet ik naar beneden voor de container.. Dus dat zie ik niet iedere x zitten snappie? Vriendin van mij heeft de daiperchamp ook zoals ik hem zou gebruiken en dat ding stinkt totaal niet.. Denk dus dat ik 'm toch maar ga halen.. Ik heb nog een leuke site voor jou om te knutselen, Http://members.casema.nl/rachel.vandenbriel/hopmarjanneke/maxicosideken.pdf kijk maar of je er wat mee doet xxx
he meiden, Lt: wat fijn dat het kamertje helemaal af is laatste paar weekjes heerlijk genieten.. won: Dan is de diaperchamp wel een uitkomts voor jullie.. ik zou ook niet iedere keer naar beneden willen lopen hoor haha!! Wat een leuk denkentje zeg, nou lt aan de knutsel maar weer Nik: hoe hie is het met jou meis? Hier niet weer getest... andere meiden zagen er niets op. hou het er maar bij dat de test foutief was. X
Pff meiden, zit hier echt met tranen in mijn ogen. Heb onwijze ongi krampen en ben dus bang dat we morgen of overmorgen ronde 17 ingaan Ik trek het niet meer Waarom toch?!
Nik het is echt oneerlijk hè!!!! Het is jullie zo gegunt!! Ze moeten gewoon gauw met een goed plan komen waar je ook echt wat aan hebt! En SUPER SNEL lekker zwanger bent!!! Meid misschien moet je lekker ff in een warm bad gaan zitten met een hele hoop chocolade en ff alles eruit gooien. Het is heel logisch dat je er doorheen zit, jij (jullie samen) wil ook gewoon, iedereen om je heen is zwanger of heeft een kleine en jullie lijkt het niet te lukken, iedereen op tv is zwanger en met dit mooie weer zie je overal zwangere meiden. Wanneer moeten jullie weer op gesprek? Geef dan aan dat je het niet meer trekt en dus ook zeker niet nog een half jaar gaat proberen maar gelijk wilt starten met wat het beste is voor jullie. Ik wou dat ik kon toveren dan had ik je allang zwanger getoverd! Dikke knuffel meis en alles wat je kwijt wilt moet je gewoon hier vertellen hè, je bent echt niet lastig als je dat soms denkt! Xxx
Nik; dikke knuff lieverd! Laat je morgen de uitslag weten, mn duimen draaien voor je!!! Succes vanmiddag bij de tandarts.. Won; gefeliciteerd met uw 30 weekjes! Perry; is er nog iets uit de test gebleken? xx
Hey schatten wat een lieve reactie's!! *knuffel* Won gefeliciteerd met je 30 weekjes!! Jeeej de laatste loodjes tot jullie prins in jullie armen ligt. R. is nu onderweg naar het ziekenhuis voor het speciale zaadonderzoek, en morgen tussen 12.00 & 13.00 krijg ik telefoon met de uitslag. Hier nog niet ongi geworden, vandaag ook nog geen krampjes gehad. Ben benieuwd wanneer het doorzet... Duimen jullie?! Liefs, xxx
Goedemorgen! Nog één dagje en dan hebben we weer weekend..... T. zijn broer komt vandaag terug uit Afghanistan, joehoeee! Gister bloed wezen prikken dus over 2 weken krijgen we de uitslag. Hoop dat ie alweer wat is gestegen. Jullie nog plannen voor vandaag? xxx
Hier flinke onzekerheid meiden, ik ben nog steeds niet ongi en heb vanochtend een clerview easy HCG test gedaan. Doe deze normaal nooit! Nu zie ik een heeeeel licht streepje. Maar omdat ik deze normaal nooit doe weet ik niet of de test indrooglijntjes of schaduwlijntjes geeft. Pff ik word hier gek van mezelf!! Dit is voor het eerst in 16 maanden dat ik zoooo giga twijfel over een test. Had die stomme test nooit moeten doen, en gewoon de veilige kv 2v5 moeten doen!! Grrrr. Ben zo bang dat ik mezelf voor de gek houd, of dat ik toch gewoon vet ongi ga worden Nou tussen 12 & 13 krijg ik de zaaduitslag, hopenlijk is die WEL duidelijk
Nik heeft het streepje kleur? Kun je op je werk geen restje doen? Of ben je vrij? Die onzekerheid is ook niks! Mijn duimen draaien nog harder!! Lt wat moet er gestegen zijn in je bloed wat fijn dat T. zijn broer thuis komt!! Wat zal ie kijken naar je buik Xxx
Het is een testje van het werk. Ik doe hem zo vaak bij patienten, maar dan tuur ik nooit zo goed hihi,, nu het mezelf aangaat twijfel ik echt heeeeeel erg!! xxx
De digitale van clear blue geeft heel duidelijk: NIET zwanger Pfff ik dacht het echt ... Ziekenhuis heeft ook nog steeds niet gebeld. BAH!!
Ahhh neee verdorie meis!! Maar geen bloed geeft moed toch. Nou ze laten je wel in spanning wachten zeg!! Dikke knuffel voor jou
Hoe gaat het met jou meis? Ohh wat leuk!! dat ie terugkomt! lekkervan het weertje aan het genieten meiden?
Pff we krijgen vandaag geen uitslag meer van het ziekenhuis, ze zeiden dat ze me 2x heeft geprobeerd te bellen. Nou ik heb geen enkele oproep gemist Nu moeten we tot maandag wachten Grrr nu baal ik al helemaal Tranen staan in mijn ogen
Nik; ik vind het echt belachelijk!!! Nog een heel weekend wachten zeg.. Wonder; we zijn er straks met 3 zwangeren (30-31-34 weken zwanger). Ik zie nu dat ik niet had verteld hoe het bij de vk was geweest. Mijn ijzer was gedaald dus moet nu tabletten en een drankje innemen. Hoe gaat het met jouw bekken? Hoelang moet je nog werken? Perry; hier gaat het goed hoor en met jou? Van het weer genieten zit er hier niet in, moet nog tot half 5 werken. Morgen gaat T. in de tuin werken en denk dat ik lekker van de zon ga genieten. Jij nog plannen? xx
Nik: dat ga je niet menen!! sjonge jonge zeg!!! echt schandalig! Heb je ze gezegd dat je helemaal geen gemiste oproep hebt gehad? *knuff* Lt: nog eventjes he spannend hihi!!! alles al helemaal tip top klaar? *blaast de zon naar lt* heerlijk bruin bakken dus morgen... Nee geen plannen hier.. morgen naar het strand en heerlijk van het weertje genieten, nu het nog mooi weer is. won: how 'r You?
Ik heb inderdaad gezegd dat ik geen oproep gemist had, ik had mijn gsm vanaf 12 uur in mijn handen. Zelfs op de wc!!! Ik was echt boos, mja als hun nee zeggen dan is het nee. Kreeg dus niemand te spreken en moet tot maandag wachten... Wij gaan morgen naar het royal beach concert in scheveningen (Kane, Bon Jovi & Direct) Heerlijk dus xxx
Ze zullen wel vergeten zijn te bellen dan geven ze er maar een draai aan! lekker begin van het weekend meissie Ohh wat leuk schijnt een erg groot spektakel te worden, ben benieuwd! laat je weten hoe het was? xxx