Nik wat belachelijk zeg!! Heb je wel even gecheckt welk nr ze van jullie hebben? Iig veel plezier in Scheveningen! Sorry voor me korte berichtje maar heb het zo druk!!! Xxx
Natuurlijk heb ik het nummer gecheckt! Wel 3 keer, zoiets wil je niet missen. Maar goed, we zullen het maandag horen. Nou R. zag ook een tweede streep op de test van vanochtend, maar de rest van de testen is negatief. (clear blue & KV 2v5) Dus waarschijnlijk een vals positieve test vanochtend Nu wachten op mijn ongi, want die is nog steeds niet doorgebroken.... xxx
Nik is je ongi nog niet doorgebroken. Wat raar dan zeg, hopen dat ie gewoon heel gevoelig is!! Mijn duimen blijven draaien! Xxx
Nou meiden, vandaag naar scheveningen geweest. Heerlijk zeg!! En daarbij nog steeds niet ongi Hopenlijk is het een goed teken. Ik heb nog niet opnieuw getest omdat ik bang ben dat hij weer nega is. Ik probeer dus nog een paar daagjes te wachten als dat lukt. Nou hopenlijk laat mijn cyclus me niet in de steek en mag ik over een paar dagen goed nieuws brengen... xxx
nik: He meis, was het leuk? lekker bruin geworden of niet? Dat is super fijn om te horen meid, laten we hopen dat het inderdaad een goed teken, en dat je over een paar daagjes geweldig nieuws met ons komt delen Xx
Het concert was erg leuk, en wonder boven wonder ben ik niet eens verbrand hihi... Van de ene kant ben ik wel positief, ik ben normaal altijd PRECIES 16 dagen na mijn positieve ovu test ongi. En daar zit ik nu dus overheen. Maar van de andere kant probeer ik ook voorzichtig te zijn, anders gaat de klap hard aankomen ben ik bang. Ik durfde vanochtend echt niet te testen, ik wou gewoon geen negatieve test zien Ik heb ook totaal geen kwaaltjes, geen ongi kwaaltjes EN geen zw. kwaaltjes. R. vind het ook erg vreemd omdat hij ook een tweede streepje zag, en dat nog wel zonder bril en zonder het hem aan te wijzen hihi Nou we zullen moeten afwachten. Ik probeer nog even te wachten met testen, ben te bang xxx
Niet eens verbrand, hihi!! wel mooi bruin kleurtje? Ik zou er alles voor doen om niet te verbranden, dat gebeurd zo snel hier... Nee gelijk heb je hoor meis, zou inderdaad nog even wachten (tes te meer tijd hebben we om nog meer te gaan duimen) ik hoop zo dat je straks ons hier heel luek nieuws komt brengen, heb er een goed gevoel over meissie!! Krijg je 'm niet op de foto? ben heel erg benieuwd, je laat het wel meteen weten he Xxx
Ik verbrand normaal ook echt altijd, ik hoef de zon maar te zien en ben hardstikke rood (he LT hihi) Vorig jaar in turkije smeerde ik elk kwartier met factor 40, ik zat onder een parasol en had een grote zonnebril op. Maar zelfs mijn oogleden waren toen verbrand!! Auwww. Maar vandaag dus gelukkig niet Ik probeer echt nog even te wachten met testen, liefst test ik woensdag ofzo pas weer. Dan MOET hij er wel vanaf knallen als ik zwanger ben. Maar het kan goed zijn dat ik me morgen of maandag niet kan inhouden We zullen zien. Ben nu in ieder geval te bang voor een nega test, die klap zou nu wel hard aankomen denk ik... De eerste test krijg ik met geen mogelijkheid op de foto. De streepjes zijn blauw op een grijze achtergrond, dus dat is al moeilijk. En dan ook nog zo'n licht streepje... Ik hoop ECHT dat ik hier over een paar dagen een mooie foto neer kan zetten Maar word ook al een beetje verdrietig als ik eraan denk dat die er niet komt... Pfff moeilijk!!!! xx
Nou meiden, Jullie mogen voor mij helaas stoppen met duimen Schrok vanochtend wakker met buikpijn en werd in alle hevigheid ongesteld Ik dacht het echt deze keer, maar na 3 dagen overtijd ben ik ongi xxx
Dat meen je niet meis :x:x:x!!! Verdorie!! had deze keer voor jou zo een goed gevoel, omdat je inderdaad overtijd was!! hele dikke knuffel meis
Hopenlijk kan ik snel dat HSG onderzoek krijgen en dan een plan van aanpak... Dit wil ik niet meer ... Sorry voor mijn gezeur, maar baal nu echt even
Laten daar inderdaad voor gaan hopen meis!!! nee tuurlijk niet, continu die teleurstellingen Je zeurt helemaal niet !!!!!!! vind het niet meer dan logisch dat je baalt!!!
Nik je zeurt helemaal niet!!! Echt niet en je mag hier alles zeggen wat je wilt als het je oplucht!! Ik hoop ook voor jullie dat jullie snel dat onderzoek mogen doen! Xxx
Ik had echt niet verwacht dat je ongi zou worden . Hopelijk belt vandaag die doos wel met de uitslag!! Hier weer druk aan het werk. (collega heeft zich vanmorgen WEER ziekgemeld)!!!! pfff
Meiden aanstaande vrijdag heb ik mijn HSG!!! Vriendlief kan met geen mogelijkheid mee Mijn stiefpaps gaat met me mee want ik mag daarna zelf geen autorijden. Mja ik lig daar dus wel mooi alleen op die kamer, terwijl je partner eigenlijk mee naar binnen mag. Mja het is niet anders.
Nik das toch best snel! Wel k*t dat R. niet mee kan.. Lt alweer ziek gemeld? Die is ook altijd ziek ofniet? Hoop dat het nu niet al te druk is voor je! Hier is het kermis en vriendlief heeft hooikoorts pilletjes waar hij niet bij mag drinken maar dat was ie vergeten dus hij was heel ziek de dag erna.. Best zielig is ie dan haha morgen en overmorgen de laatste examens! Spannend, praktijk en ik moet 4 mensen knippen, 2 dames en 2 heren.. Xxx