Zand erover deel 2! Gezinsuitbreiding 2009/ 2010

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door Lt20, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Perry

Perry Niet meer actief

precies. Maar als ik meiden zie die blowen achter de kinderwagen en de vader loopt er naast met een blik bier, dat gaat voor mij echt te ver, daar kan ik zo kwaad om worden :x

Tuurlijk meid, daar gaan we heel hard voor hopen.

ohh dat is goed nieuws :)

2. Perry

Perry Niet meer actief

Dat is een goed punt!

3. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Pff mn buik blijft maar gevoelig, hoop echt dat het morgen weer een heel eind over is zeg..

Per; die mensen snap ik ook echt niet hoor. Laatst zag ik een jongen achter de kinderwagen met een joint in zn hand :(..

4. Perry

Perry Niet meer actief

lt: Last van je buik?

jaa walgelijk! blegh! daar kan ik gewoon niet bij hoor. wat bezield zo iemand?!

5. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Ja zo lees je hier ook wel eens van die berichtjes: wij willen zwanger worden, mijn vriend rookt elke dag een joint, hebben jullie tips om snel zwanger te worden??

Dan denk ik echt: ja duhhh!!

6. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Ja mn buik eindigt best hoog en dat zit allemaal in de verdrukking. Bij thuiskomst gaat mn bh gelijk uit en lig ik op de bank maar het wil niet echt minder worden.

Tja dat vraag ik mezelf ook wel eens af. Ik zou me kapot schamen als ik met een sigaret achter de kinderwagen loop, laat staan met een joint :S.

Ben nu iets langer als een jaar gestopt met roken :D.

7. Perry

Perry Niet meer actief

Dat snap ik echt niet!! pfff

8. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Die mensen snap ik ook niet Nik. Een vriendin/ kennis van me is nu 'eindelijk' zwanger naar 1,5 jaar. Haar vriend rookt zware shag en drinkt aardig wat biertjes op een dag, zij daarentegen deed er alles aan om snel zwanger te worden.

9. Perry

Perry Niet meer actief

Ohhh dat is rot zeg!! hopen dat dat snel overgaat!

Nou inderdaad, ik zou ook echt niet met een sigarte in mn waffel lopen achter de kinderwagen, ik vind dat zo ordinair!! bah

Wist helemaal niet dat jij ook heb gerookt meis? ;)

10. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    LT lieverd nog eventjes en dan gaat je buikje een beetje zakken. Ik hoop echt dat je snel wat minder last hebt!!!

xxx

11. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Ik heb bijna 5 jaar gerookt :). Van de één op de andere dag was ik er helemaal klaar mee en sindsdien geen sigaret meer aangeraakt.

12. Perry

Perry Niet meer actief

Applaus voor jou meid, dat hoor je niet vaak haha!!! :D

13. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Ik vind het echt verschrikkelijk maar een bh zonder beugel kan misschien ook al helpen of niet? Zonder bh zit het al helemaal in de verdrukking dus die beugel maakt het er niet beter op.

14. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Wel knap zeg!! Ik heb zelf nog nooit een sigaret aangeraakt, maar ik zie aan mijn mams hoe moeilijk het is om te stoppen

Zodra ik zwanger ben gaat ze wel minderen, en als de kleine er is stopt ze (wel lief van haar :))

15. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Dan is een sportbeha misschien een idee. Geeft ook nog eens veel steun!

16. Perry

Perry Niet meer actief

lt; dat zou kunnen helpen ja.. misschien even uitproberen..wel vervelend zeg! slaap je dan wel goed?

17. Perry

Perry Niet meer actief

Ahh dat is zeker lief!!!!

18. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Ja het was niet echt makkelijk maar elke keer hield ik me voor; ik kan nu wel weer beginnen maar als ik zwanger ben dan moet ik die nachtmerrie nog een keer meemaken. (Heb T. echt moeilijke dagen door laten brengen met me hoor)

Mijn ouders roken alle twee maar willen beide stoppen, gaan naar de vakantie beide laten laseren. Vrienden van hun hebben het ook gedaan en beide gestopt. Tja, als dat hun manier is dan moeten ze dat proberen. Er wordt hier en bij mn ouders in ieder geval niet meer binnen gerookt.

Een sport bh is inderdaad een goede!!

19. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Mijn moeder rookt nu wel nog binnen bij haar thuis, alle recht natuurlijk. Maar zodra de kleine er is gebeurd dat niet meer, dat vind ik wel echt fijn!!

Hier in ons huis is nog nooit binnen gerookt, mag ook echt niet van mij. Roel die rookt eens in de zoveel tijd eens een sigaret, en als hij dan terug binnenkomt ga ik al over mijn nek. Of als hij een avond als DJ heeft moeten werken, dan stinkt hij ook altijd.

20. Perry

Perry Niet meer actief

nee inderdaad! ahh ja werd je zo chaggie van het stoppen?

Ik heb in het verleden geprobeerd te stoppen, maar vriendlief bleef door roken.. werd het niet makkelijker van.

Oh ja dat laseren heb ik ook wel is gehoord., dat helpt dus wel..?!
    wat ze al niet verzinnen om van het roken af te komen he haha

Deel Deze Pagina