Ik heb voorheen wel in huis gerookt maar sinds ik gestopt ben wordt er niet meer binnen gerookt. T. rookt zelf niet maar zijn vrienden wel. Vaak zijn ze met mijn autootje weg en dan komt ie thuis en dan stinkt hij zooo erg naar de rook. Ook ruik ik het aan mijn kleding als ik bij mn ouders weg ben.
roken in huis met een kleine no way! wij waren laatst in de kroeg, daar is ons oppas kindje ook vaak te vinden (gezinskroegje zeg maar en tot 7 uur 's middags open) er wordt daar ook gerookt en dat arme meisje (1jaar) zit daar tussen...
Ja in je kleding en je haar blijft het echt heel erg hangen als je ergens bent geweest waar gerookt word...
Op zich niet echt chaggie maar op momenten dat je niks te doen hebt dan denk je continue aan een sigaret. Nou als ik s'avonds in bed lag dan werd ik echt gek hoor. Hij wilde dan slapen maar dat mocht ie niet omdat hij mij gezelschap moest houden. Gelukkig was het naar een paar nachten over. Je kan pas stoppen met roken als je er echt 100 % achter staat, heb in het verleden wel vaker een weekje gestopt maar dan stond ik er zelf ook niet achter. Het helpt wel dat T. niet rookt hoor! Misschien kan je samen met J. stoppen? Bij die mensen heeft het wel geholpen. Toen ze een sigaret opstaken werden ze beide zo misselijk dat ze niks meer hebben aangeraakt. Moeders heeft laatst ook accupuntuur laten doen maar dat heeft weer niet gewerkt. Denk dat het ook tussen je oren zit hoor.
Ik ga proberen niet te bekrompen te doen, wij zullen met de kleine wel gewoon op bezoek gaan bij vrienden die roken. Je kunt hun niet verbieden om die avond niet in hun eigen huis te roken. En een keer uiteten (als de kleine wat ouder is) waar toevallig wel gerookt word vind ik ook niet erg. Maar ik wil niet dat mijn kleintje dagelijks in de rook zit, dus hier word geen sigaret aangemaakt in huis. En ben dus blij dat dat straks ook niet meer bij mijn moeder gebeurd
Wij waren van de week op de woonboulevard. Parkeert er een busje. (met zn 3en op de voorbank) Stapt zowel vader als moeder met een brandende sigaret uit de auto, had medelijden met dat ventje hoor.
Je kunt het mensen inderdaad niet verbieden maar vaak houden mensen uit zichzelf al rekening met jou/ de kleine.
Ik ga eens mn spulletjes pakken en een verdieping naar boven. Boven lig ik vast prettiger als hier op de bank. Ben met 10 minuutjes terug! xxx
Nik: nee dat ook niet. maar thuis zou ik nooit binnen gaan roken dat is wat ik bedoelde vrienden van ons roken ook gewoon binnen, kan moeilijk zeggen ga is effe lekker buiten roken. daarintegen, voor mijn schoonzusje maakt iedereen nog net geen buiging en gaan allemaal buiten roken als ze bij vrienden op visite komen.. Lt: Haha nu moest je het ergens anders gaan zoeken dan een sigaret J. die zal nooooooit stoppen met roken, daar heb ik al is een discussie met hem over gehad.. maar neeee dat gaat dus niet gebeuren. dat wil ik hem ook niet afpakken maar als ik straks zwanger ben dan komt er geen sigaret meer in hier. lekker buiten roken haha!!
Check deze site: zwangerschapsfotografie, babyfotografie, pasgeborenen fotografie, familiefotografie Echt GE-WEL-DIG !!!
Ik heb er wel over nagedacht maar besloten om het niet te doen. Vindt het jammer (wat ook logisch is!) dat iedereen dezelfde foto's heeft. Iedereen heeft een foto met handen op de buik, in de vorm van een hartje, met een doek rondom de buik etc etc. Heb er wel aan gedacht om een bellypaint of gipsbuik te maken maar ook dat gaat hem niet worden.
Het is misschien inderdaad jammer dat veel vrouwen dezelfde foto's hebben, maar ik denk dat ik het wel laat doen. Tegen die tijd ga ik gewoon opzoek naar leuke orginele voorbeelden en die neem ik dan wel mee naar de fotograaf! Gewoon puur om een mooie herinnering te hebben. Een gipsbuik vind ik ook leuk, maar ik heb geen idee waar ik die zou moeten laten...
Ja er staan leuke foto's tussen. Ik kan ook echt begrijpen als je zo'n shoot laat maken hoor, alleen vind ik jammer dat je zoveel dezelfde foto's ziet. Over die gipsbuik, daar zit ik met het dezelfde. Vindt het ook niks om hem op de slaapkamer te hangen ofzo.