Goedemorgen! Honey je moet inderdaad 14 dagen erbij optellen.. Succes en plezier met klussen ... Won; het kan verder toch geen kwaad voor jullie wondertje dat je bmi te laag is? Ik ben sinds gister maar weer begonnen met lactulosestroop want het is echt 10 x niks met mn buik... Nog gezelschap vandaag? Kus
Meis ik ben aan 't werk dus ff via telefoon! Saai voor jou als Nikske vrij is zeg! Ik werk niet achter pc dus kan niet zomaar kijken helaas. Vervelend zeg dat je zo'n last hebt van je darmen! Bij mij is 't gelukkig nog niet zo erg! Honey als je dat slijm hebt zeggen ze dat je binnen 12uur je ei hebt dus hoop dat je goed geklust hebt! Xx
Hee mupkes!! Lt; niet geklust gister vriendlief was echt te moe haha sta ik daar in Mn sexy setje loopt hij me gewoon voorbij zo moe dat hij was.. Maar had er nog een ovu test tegen aan gegooit maar die was hartstikke nega. Dus denk toch niet Mn ei? pff ben Mn werk beu!! Sta weer in de kouw!! Wil bij de bank gaan werken (h) heb er geen zin meer in. Erg he? hoe gaat het met jou lt? Met je kies? Dikke kus
Joehoeee ik ben niet meer alleen .. Honey; ik kan je echt niet uitleggen hoe dat met slijm enzo zit.. Mijn eisprong kon ik pas achteraf herkennen en daar heb je weinig aan he? Tegen je zin in klussen is ook niet goed want dan is zijn zaad niet optimaal.. Vanavond een nieuwe poging mupke! Ik heb ook echt geen zin meer vandaag! Die paar uurtjes gaan dan zoo traag he.. Nog 22 weekjes te gaan hahaha.. Gister ben ik wezen sporten maar dat was geen succes.. Sta continue te springen en dat vonden zowel mn buik als mn kies niet leuk.. Dinsdag een nieuwe poging.. Nog plannen voor morgen of mag je nog een dagje werken? Zondag uurtje of 12 bij mij? Wonder is om 13.00 uur in EHV.. Kus
meiden ff vlug berichtje van mij! heb pauze nog 2 min. om precies te zijn en ben nu dus wel op pc! gaat een stuk makkelijker! honey nou dan zal 't wel niet je ei geweest zijn! lekker klussen wanneer jullie zin hebben dan komt 't vast goed! heb het koudddd brr niet fijn! komt dan moet ik ff door de kou gaan eten en voordat ik dan weer warm ben duurt dat ff haha lt hoop dat 't volgende week beter gaat met je kies! je buik zal af en toe wel blijven, denk ik.. vandaag ben ik volgens de vk 12 weken dus zowiezo over de grens dinsdag ben ik off 12wk+4 off 13wk+2 als ik me eigenste aan houd.. ben benieuwd wat de echo zegt! vanaf de 14 weken kunnen ze geslacht zien heb ik gelezen.. want dan is dat uitwendig orgaan bij een meisje naar binnen getrokken.. nou ik moet weer aan de slag.. zal af en toe wel wat posten via tel! xxx
He Won fijn dat je over die grens heen bent.. Misschien is je kleine wel heel erg gegroeid en klopt je eigen datum wel, en anders maken die 5 daagjes ook niet echt het verschil toch? Als het maar een mooie en duidelijke echo is he! Je kunt op de 9maandenbeurs een geslachtsbepaling laten doen of laat je dat eerder doen? Werkse! Mijn afspraak van vanmiddag gaat niet door dus heb lekker tijd over.. Kuss
Lt super schattig! Zie 't nu pas! Ja die laten we daar doen, stel dat ze 't dan niet zien gaan we die week erna meteen smaandags naar echobureau, anders ook maar dan zit er geen haast achter en laten we alvast alles nakijken. Xx
Leuk hoor! Hopelijk kun je daarna meteen op de beurs leuke dingetjes kopen.. Krijg die van mij echt niet mee naar zo'n beurs.. Ik ga met schoonzus + 3 toekomstige oma's hihi.. Nog veel klanten vandaag? Leuke spulletjes he! Wil het volgende week tijdens het eten geven..
Ja echt leuke dingen zeg! Ben heel erg benieuwd wat 't wordt en wie er gelijk hebben jullie hebben echo in die week ervoor he?! Echt spannend. Ff vraagje, doen jullie aan peetoom/peettante? Zo ja weten jullie iets leuks om m'n zusje te geven zodat 't op een leuke manier is? Heb 't behoorlijk druk gehad. Moet tot half 6 en dan vlug eten want om 6u komt meisje haar nagel laten maken want die had ze gestoten. Xx
Je krijgt een meisje! Wij doen niet aan peetoom of peettante maar vind het een leuk idee om je zus te vragen... Ik had op deze site sloffen voor paps gevonden misschien dat je hier ook iets voor je zus vind: kado's voor meter Zat leuke dingetjes in ieder geval.. Wij hebben in de week van de 9mb de echo, die laten we vastleggen op dvd en daarna gaan we bij (schoon)ouders op bezoek .. Werkse x
Won; wil je mss volgende week laten weten hoe het is gegaan bij de echo? Ben volgende week vrij en denk dat ik mn laptop veel aan heb staan en ben wel weer benieuwd naar jullie wondertje!
Hey lieverdjes van me Sow daar ben ik weer even snel voordat ik het dorp induik om mijn boodschapjes te halen. Wat een geklets zeg! Ik heb even bijgelezen maar weet nu al niet meer waar het allemaal over ging SORRY!!!!!!!! Nou ik begin even bij donderdag, ben naar de kapper geweest, aangegeven dat ik een roodtint in mijn haar wil met een paar lichte plukjes en mijn haar wat korter geknipt! Nou het kapsel was erg leuk geknipt totdat ik geverfd werd. Het eindresultaat bleek blond met rode plukjes. Ik heb gehuild niet normaal! Ik schrok me dood en kon me gewoon niet inhouden. Hebben ze me dus opnieuw moeten verven en nu ziet het er gelukkig beter uit. Heb dus mijn hele donderdag ongeveer (12 - 16 uur) bij de kapper gezeten. BAH! Gister om 7 uur liep de wekker want om 7.45 moesten we naar eindhoven voor R's diploma uitreiking. Hij strak in pak (grrrr..) haha en wij richting Evoluon in Eindhoven. Wat een ceremonie, indrukwekkend maar ook langdradig Toen naar Venlo hubby dan zijn extra strepen enzo kreeg, hadden we lopend buffet nou ik weet niet wat ik had maar ik kon wel blijven eten, alsof er geen bodem in mijn buik zat. (heb ik niet gedaan natuurlijk, zou beetje asociaal zijn) Daarna met zijn fam & mijn fam gaan wokken! Hmmm lekker, heb me flink uitgeleefd, totdat ik van iedereen hoorde dat ik wel het driedubbele ophad van wat ik normaal eet, toen ben ik maar gestopt Achteraf voelde ik me schuldig omdat ik wat dingetjes gegeten heb die ik eigenlijk niet mag als ik zwanger zou zijn. Zou dit kwaad kunnen???? Nou zometeen mijn boodschapjes halen, en straks naar mijn neef en naar een housewarming. Wat een verhaal Nu genoeg over mij, hebben jullie nog wat meegemaakt & zin in morgen?? Liefs, xxx
LT moppie, je hebt echt een mooi buikje!! Die groeit inderdaad als kool. Lekker toch kun je bijna je buikband om! *KUS*
Wat een stilte zeg! Nam mezelf voor om tijdens het ontbijt alles bij te lezen maar één hap verder en ik ben al klaar.. Nik; vind het echt super leuk dat je vanmiddag ook komt ... Ladies tot vanmiddag en neem allemaal goeie zin mee he! Kus