Ja dat snap ik dat je de naam nog even voor je houd Ehmmm.. Ik vond Jadey lief/stoer, ik vind Liv stoer.. Pfoeh das even moeilijk, hoorde laatst zo'n leuke meisjesnaam maar ben 'm even vergeten. Ga ff verder denken!! Xxx
Wat een lief berichtje!! Hihi een jongen en een meisje zou helemaal geweldig zijn natuurlijk, en ik hoop dat je gelijk hebt dat er geen 3 IUI's nodig zijn. xxx
Toch een andere naam? Pff wat zul jij je rot voelen zeg Was die vrouw van de geboortekaartjes nog niet begonnen?? Ow lieverd wat zul jij balen zeg... Ik weet niet wat voor soort naam je zoekt maar hier misschien wat optie's: 1. Luna 2. Isa 3. Lenthe 4. Emma 5. Sarah 6. Nina Is het trouwens geen idee om jullie tweede naam als roepnaam te gaan gebruiken?? xxx
Ja idd misschien de 2e naam? Vind Indy ook leuk (zo heet kindje van je nichtje al weer 't) Romy Sylvie Nine hmmm best moeilijk hè! Ja nij ik heb da gevoel bij jou heel sterk! Hoop voor jullie dat dat uitkomt xxx
Nik hoe gaat ie? Nog steeds buikpijn? Vandaag is me petekind jarig, ze wordt alweer 4 jaar! Feestje dus! Xxx
We hebben 2 namen waar we tussen twijfelen. Het is heel vreemd om een nieuwe naam te bedenken. Maandenlang zit die naam al in je hoofd en nu 'moet' je hem veranderen. Ik had gister 301 pagina's van svb.nl bekeken en uiteindelijk 10 leuke namen gevonden. Toen T. de auto in stapte zei ik dat ik een lijstje had met namen. Hij zei toen; staat toevallig 'naam' op de lijst? Ik zeg ja. Dus wel typisch dat we alle2 dezelfde naam in gedachten hadden. (die naam hadden we daarvoor nog nooit genoemd) Hoe gaat ie verder met jullie? Nik; gefeliciteerd met je zusje! Wonder; gefeliciteerd met je petekindje! xx
Hey Meiden Won: gefeliciteerd met je petekindje! Hier gister nog wel buikpijn gehad en vandaag wat misselijk, maar ik mag niet klagen. Vandaag was mijn zusje jarig dus we zijn in Zeeland geweest, en morgen is mijn broertje jarig Gezellig weekend dus, hihi LT: wel toevallig dat jullie beide dezelfde naam weer in gedachten hadden. Jullie meisje krijgt vast een perfecte naam!!! xxx
Klinkt nog zo kort hè!! Zijn jullie al over de 'nieuwe' naam uit? Gaan jullie strakjes Nederland Denemarken kijken? T. heeft vanmorgen gewerkt, eigelijk begint ie om 13 u tot 18 en nu van 9 tot 13 dus hij is zo thuis. Heb vanmorgen 2 nagelklantjes gehad, vanavond 2. Van te voren lekker bbqen en dan heb ik morgen weer 4 nagelklantjes. Woensdag proefkapsel voor een bruiloft en donderdag nagels voor bruiloft.. Dan heb ik het weer gehad pff klinkt zo druk haha Lt nog ff hè, als jullie meisje eerder geboren wordt als die van je schoonzus, nemen jullie dan wel de 'oude' naam? Xxx
hee meiden! @ nik; meid wat fijn dat het je mee is gevallen... het is toch ff spannend en je weet niet wat het is natuurlijk maar fijn dat jou eileiders in ieder geval toegankeljik zijn! hopelijk worden jullie in juli al geholpen... @ lt; balen zeg van die naam.. hopelijk kunnen jullie eruit komen! wel apart dat jullie dezelfde naam weer in gedachten hebben misschien is dat de perfecte naam wel.. en inderdaad nog maar 50 dagen dat is zo om @ won; lekker vanavond bbq'en verder alles goed? @ here; vanavond een verjaardag bahbah dat vin ik echt niks op de maandag maarja strax nog even kadootjes kopen.. me meisje heeft me vanacht tot 5 uur wakker gehouden.. ze was helemaal kapot maar kon niet slapen door dr tandjes.. achach sneu hoor.. maar goed nu ben ik dus niks waard en heeft me mannetje vanochtend zn tijd verslapen hihihi lekker begin van de week dus verder alles goed hoor ze is nu weer vrolijk en ik kon wel even uitslapen want ze was pas om 12 uur weer wakker das dan wel weer lekker.. ligt nu te sporten in de box en een hoop kabaal te maken vind ze helemaal leuk xxx gien
Hey meiden Lt inderdaad nog maar 50 daagjes, maar dat ga je niet redden denk ik Hihi Won hier helaas geen voetbal Ik zit op het werk en daar hebben we geen tv. Ik houd wel de stand in de gaten. Heerlijk BBQ-en, hier is het niet zo'n lekker weer dus dat zit er niet in. Gien heb je geen Chamodent in huis van VSM. Dit werkt echt goed voor kindjes die tanden doorkrijgen. ZIjn druppeltjes die pijnstillend werken en dit mag vanaf 4 of 6 maanden gegeven worden (homeopatisch). Wel fijn dat ze dan in ieder geval daarna nog tot 12uur geslapen heeft. Nou ik heb hier even zitten rekenen en eind Juli begint mijn nieuwe cyclus dus dan zullen we ergens rond 17 augustus de eerste IUI krijgen denk ik!!! SPANNEND xxx
Spannend nik!! Ik ben benieuwd, dan hebben lt en ik weer plek gemaakt voor nieuwe zwangeren dus dat worden er echt 2 haha hier is het trouwens wel echt lekker weer! Gien idd wel weer fijn dat ze om 12 pas weer wakker werd! Misschien is dat spul wat nik zegt wel iets? Zou wel fijn zijn! Vind een verjaardag op doordeweekse dag ook niks! Zondag is me nicht jarig en is nu 27 weken zwanger en haar zusje 24 dus das wel gezellig! Nederland heeft gewonnen maar wat een saaie wedstrijd zeg!! Oh gien trouwens alles gaat goed! Heb wel behoorlijk last van maagzuur maar heb nu antagel en dat werkt erg goed! Ook moet ik op tijd rusten want merk dat ik heel gauw moe ben! Maar dat hoort erbij! Willen jullie meer kinderen gien? Xxx
He meiden!! @ Wonder; we zijn volgens mij wel over onze nieuwe naam uit alleen klinkt het nog niet echt eigen. Maar vindt het wel een naam voor ons . We hebben gister ook voetbal gekeken maar vond er weinig aan. Heb meer van de zon genoten! De 'oude' naam krijgt ze niet ook al wordt ze eerder geboren, ik wil er geen wedstrijd op na houden 'wie bevalt er eerder krijgt de naam'. Hoe staat het met jullie huisje/ met jou? Hou je het allemaal nog een beetje uit? @ Gien: ja dat was heel apart. 301 pagina's vol op svb.nl en wij kiezen dezelfde. Mijn vriend zei al; het is een naam die ook wel bij M. en S. zouden passen. (heeft die dus gelijk in gekregen!) Weer een beetje bijgeslapen? Ze heeft nu 2 tandjes toch? Hoe gaat ie verder met jou? @ Nik: ik denk ook niet dat ik het ga redden, heb zelf echt het gevoel dat ze over +/- een maandje gaat komen. Wat lief van je zusje zeg!!! Ik wil ook iets voor jullie prins/ princesje kunnen kopen . @ Perry: hoe gaat ie met jou? xx
Hi!! @ nik; echt lief van je zusje! Leuk dat ze zo meeleven hoor hoop dat jullie snel goed nieuws hebben! @ lt; ja ze heeft 2 tandjes zo lief en ze heb weer lekker bijgeslapen ook zo leuk in bad gaat ze nu echt heeel hard spetteren ik ben elke x drijfnat hihihi @ won; ja wij willen zeker meer kindjes als het ons gegeven iis natuurlijk! Maar als het aan mij ligt een stuk of 6 kom zelf ook uit een gezin van 6 mannetje wil er graag 4 maar dat zullen we nog wel. Zien hahaha hoop zo dat ik de volgende x spontaan zwanger zal wworden maar ik ga er maar niet vanuit... We zouden het best al weer willen maar ben nog niet ongesteld... Hoe denken jullie over pijnbestrijding? Ben wel benieuwd Xxx
Oké gien 6 dus pfoeh dat klinkt wel veel haha maar je weet zelf hoe het is wel leuk zeg!! Misschien gaat het deze keer wel vanzelf. Vrienden van vrienden hebben bij de eerste 3 jaar over gedaan, 10 x iui en toen was ze pas zwanger. Bij de 2e telde ze binnen paar maanden vanzelf aan.. Toch vreemd hè.. Hoe ik over pijnbestrijding denk, ik wil in het ziekenhuis bevallen omdat ik me daar meer op me gemak voel. En als ze denken dat pijnbestrijding beter is en nodig is om de bevalling verder op gang te krijgen dan doe ik dat wel. Wil het liefst zo bevallen maar als het nodig is dan is dat wel fijn.. Hoe denken jullie daar over? Lt ja ik hou het nog uit.. Had gisteravond trouwens dikke voeten na me nagelklantjes! :0 zo raar haha deed ook echt pijn met lopen. We kunnen nu heel snel in ons huis dus ik trek het nog wel, moet morgenavond weer op de 2 kleintjes van me broer passen zodat zij kunnen werken in hun nieuwe huis. Vandaag lekker een relax dagje, kan ik wel gebruiken. De rest van de week druk druk druk dusss nik hoe gaat ie met jou? Perry en met jou? Heb je je ei al gehad? xxx
Wow Gien dat wordt een groot gezin als het aan jullie ligt ! Een kennis van me is nu ook spontaan zwanger geraakt, 1e kindje is geboren dmv IVF, vlak daarna besloten ze te stoppen met de pil omdat ze dachten dat het toch weer 1,5 jaar ging duren (3e ronde was ze zwanger). De wonderen zijn de wereld nog niet uit he?! Won die pijnlijke voetjes heb ik vorige week gehad. De hele week liep ik met olifantenvoeten rond. Gelukkig waren mijn collega's zo gezellig om nog even wat plaatjes van google te sturen met flinke poten hahaha. Moet zeggen dat het deze week helemaal weg is, een half dagje werken doet dus wonderen.. Ik hoop nog steeds dat ik thuis kan bevallen en heb er zelf echt een goed gevoel over. Ze hebben me tijdens de intake wel goed duidelijk gemaakt dat je thuis geen pijnbestrijding kunt krijgen, misschien dat ik me er gigantisch in ga vergissen maar ik denk dat het me wel gaat lukken. Maar mocht het om wat voor reden nodig zijn om naar het ziekenhuis te moeten/ pijnbestrijding te krijgen dan heeft het zo moeten zijn. Probeer er niet teveel aan te denken . Vanmiddag gaan we ons meisje erkennen bij de gemeente zodat T. na de geboorte aangifte kan doen. Daarna komt mn schoonzus (bijna 37 weekjes zwanger) langs. Vanavond bij mn ouders bbq-en, broertje krijgt vanmiddag te horen of hij geslaagd is en daarna moeten we langs T. zijn ouders want die zijn 37 jaar getrouwd. Druk druk druk. Ga gauw weer iets doen, nog 1,5 uur en dan kunnen we naar huis . Kus
Hey meiden,, Hier gaat het allemaal goed. Mijn ei zit er weer aan te komen, dus we gaan er deze ronde nog volop voor. Een groot gezin lijkt mij ook super, maar ik vind de tijden gewoon niet echt handig. Alles is zo duur bedoel ik dan. Met 2 normale banen mag je blij zijn als je een leuk huis kunt kopen en 2 kindjes kunt betalen. Ik wil namelijk niet meer dan 24 uur werken als ik een kindje of kindjes heb. Mijn moeder is de jongste van 16 kinderen, dat was echt TE groot. Iedereen heeft met iedereen ruzie of roddelt over elkaar en de gezelligheid is ver te zoeken. Ik ben blij als ons het wonder van een kindje uberhaupt gegund word. Maar ik zou er ook graag 2 willen. Ik wil zowieso in het ziekenhuis bevallen omdat ik na mijn rugoperatie ben gewaarschuwd voor een bevalling. Door te hard persen kan mijn rug vastschieten ofzoiets en dan is het wel handig als er artsen in de buurt zijn. Ik zal het in eerste instantie zonder pijnstilling proberen, maar als dat niet lukt zal ik mezelf niet kwellen en zeker kiezen voor een ruggeprik. xxx